ღhælgelainnღ Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Har dere noen pocketserie bøker dere har lest som dere vil anbefale? Jeg har lest alle bøkene til Arvesynd, Livets Døtre og alle som hittil har kommet ut av serien Ingebjørg Olavsdatter. Veldig bra serier alle tre. Men er veldig leselysten, så trenger flere tips!
Libido- Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Har du lest arvesynd må du lese sønnavind! Den er enda bedre enn arvesynd. (selv om jeg ikke likte bok 1 så godt) Det foregår på samme tidspunkt, så det er litt morsomt å sammenligne bygda og byen. Sønnavind omhandler fabrikkarbedernes hverdag i Kristiania.
Gjest Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Havets datter, Storgårdsfolk, Raija, Sara Vakker. Kjempe brae serier. )
mysig Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Har ikke lest noen serier selv i det siste, men du kan jo sjekke ut bøker og musikk forumet her inne, det pleier å være mange bra tips der.
It's all about me Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Sagaen om Isfolket selvfølgelig Og da de resterende seriene som følger den ) Høres ut som en kjempe jobb, men det er ikke en bok for mye.
mockis me Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 liker lass jenta eg =) har lest de dere nevner og vil samtidig anbefale i krig og kjærlighet.
Eve Dallas Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Hvis du liker spenning, krim og kjærlighet kan jeg på det sterkeste anbefale JD Robb sin "in death" serie. Det er schibstedforlagene som gir ut den norske utgaven. DET ER VERDENS BESTE SERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå