Gå til innhold

Trenger jeg EL-sprøyte?

♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei GIRLS!

Som dere sikkert har merket er jeg bare innom en gang i skuddåret. Jeg sliter skikkelig med "bli gravid"-motivasjonen da mensen kommer jevnt og trutt, og jeg har derfor lite å gi mine medsøstre her inne. Jeg ser imidlertid at flere får EL-sprøyter inne på ulike forum her inne og lurer på om det kan være noe for meg? Nå går jeg på dobbel Pergotime-kur og får vanligvis positiv EL test på dag 17-18. kanskje eggene er overmodne eller noe sånt? Hvorfor får en EL-sprøyte og når skal den taes? Jeg har tatt to blodprøver på dag 22-24 i syklusen og begge har vist at jeg har hatt EL...

Nå er jeg desperat IGJEN, og lei av prøving... Føler nesten at jeg prøver på en attpåklatt til tross for at jeg egentlig ønsket 3 tette...

Tror jeg nesten må skifte nick til "skikkelig negativ"...

Ops, må bare skifte bind igjen.........

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære "gammel (p)røve". Jeg skjønner at du er lei. Tanta kan ta knekken på den mest optimistiske av oss. Jeg har nettopp vinket henne farvel selv etter en uke med intense blødninger og kramper. Hun er blitt så slem og lei mot meg med årene, og nå plager hun meg med lange besøk også, dyrt blir det jo også så mange bind og tamponger hun krever, hehe......

Det er oppløftende at du faktisk har el. Da tror jeg du ikke trenger el-sprøyte. Den gis vel for de som ikke får el hverken naturlig eller av diverse pergo-kurer? Ellers er det jo mange som opplever å få to streker i mnd etter avsluttet pergokur ("pause-måned"). Håper du er en av de!!

Ønsket meg tre tette selv. Men nå blir det i beste fall en attpåklatt her også. Lykke til - og klem fra meg.

Skrevet

Hei på deg gammel (p)røver. Jeg trodde el-sprøyte ble gitt til de som skal inn på inseminasjon for å være sikker på at egget slipper. Har ikke hørt at man får dette i andre sammenhenger. Håper noen andre kan svare deg på dette.

Etter som blodprøvene viser at du har hatt el kan det jo være at du har blitt befruktet men at egget ikke vil feste seg.

Du må ikke skifte nick altså, blir helt forvirret av disse navneskiftene. Tar så lang tid å huske hvem som er hvem.

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...