Gjest Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Er det ikke våren 08 da tro? står det ikke noe på hjemmeside om det?
~sjiraff~ Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 Da var jeg ikke på jordet da.. HAr nemlig søkt om fødeplass på Ullevål fordi jeg ikke ville på gamle Ahus, men ei jeg kjenner som skal ha barn samtidig har fått beskjed om at hun rekker nye Ahus... Så da vurderte jeg jo å bytte, men da dropper jeg det )
It's all about me Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Det kan jo tenkes at noen avdelinger er ferdig før resten er ferdig. Så kanskje fødeavdelingen er ferdig før den offisielle åpningen.
Gjest Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Nye fødeavdelingen høres jo helt fantastisk ut
~sjiraff~ Skrevet 28. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2007 Ja har vært inne på den tanken. Men finner ikke noe på ahus sine sider heller.. Kanskje jeg skal sende de en e-post..? )
Babyfacepsycho Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Januar 2008 har jeg hørt. Det var det dem sa til meg når jeg fødte der i januar i år. Føde avdelningen er den avdelningen som er ferdig først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå