Filip sin mamma <3 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 hvor skal dere gifte dere,og hvor langt er dere kommet i planleggingen? )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Jepp =) Gifter oss i Østfold.. Har booka kirke, lokale, forlovere, funnet bukett, funnet ut bordkort, funnet ut invitasjoner, toastmaster, pakke-opp-pakker-jenter, bil, bryllupsnatta, brudepike/svenn... Ja kommer ikke på mer.. Det meste med andre ord =) Du da?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Ja! Vi gifter oss også i Østfold. Vi har booket kirke, lokaler, forlovere, laget gjesteliste, toastmaster, ordnet brudekjole, invitasjoner og snakket en del om hvordan vi vil ha bryllupet. Resten kommer etter at babyen er født :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Anonym: Hvor i Østfold da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå