Gå til innhold

noen 16.08.2008 bruder her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor skal dere gifte dere,og hvor langt er dere kommet i planleggingen?

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp =)

 

Gifter oss i Østfold..

 

Har booka kirke, lokale, forlovere, funnet bukett, funnet ut bordkort, funnet ut invitasjoner, toastmaster, pakke-opp-pakker-jenter, bil, bryllupsnatta, brudepike/svenn... Ja kommer ikke på mer..

 

Det meste med andre ord =)

 

Du da?

Skrevet

Ja!

 

Vi gifter oss også i Østfold.

 

Vi har booket kirke, lokaler, forlovere, laget gjesteliste, toastmaster, ordnet brudekjole, invitasjoner og snakket en del om hvordan vi vil ha bryllupet.

 

Resten kommer etter at babyen er født :-)

Skrevet

Anonym:

Hvor i Østfold da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...