skifer Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Ting begynner å gå vår vei ser det ut til,i dag kom endelig tanta etter en kjedelig syklus uten el. Og gubben ringte netopp(ja han er på jobb enda) og sa at de hadde ringt fra Andrologisk i dag, og vi har fått ny time tidligere grunnet en avbestilling,så nå er det 10.09 som er den store Purvis dagen. Deilig når ting ser ut til å gå litt i vår favør..etter et par års motgang skal det ikke mer enn slike små ting til for å gi fornyet pågangsmot og mer ståpåvilje igjen.. Tenk så deilig om de hadde ringt i morgen også fra Purres kontor og sagt de hadde ledig time på dagen,da hadde jeg hoppet rundt som en gærning av glede tror jeg.. Ohh de små gleder..he he gjør en Skifer surrete av forventning..jeg vet at det seff ikke er noen selvfølge at noe som helst hjelper,men man må jo jo ha faith ..ikke sant;) Gladklem fra Skifer
bente69;) Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Så hyggelig skifer snuppa!!!)) Deilig når en kan sku opp forventningene:) For ikke snakke om når ting skjer. Sparte 10 dager i et jafs der:) Tvi tvi:)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Du har så rett Skifer ! Keep the faith ! ) ) )
martine68 Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Så flott at mannen din ordnet seg ny time. Håper Purvis kan hjelpe dere til å få ønsket oppfylt. Ser ut som det er flere som har hatt en bra dag idag. klem fra
evigoptimist Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Hey,hey, hey - nå begynner det å ligne noe!!! Du er inne i en god stim medgang du=) Håper tanteskremselet drar raskt, slik at dere kan flyte på medvindsbølgen under spirejakten denne måneden=) tvi,tvi;-)
Ine:) Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Så bra Skifer! Håp, optimisme og positive tanker kommer godt med i vår "bransje"! Og som Purvis sa til meg: Stress gjør det slett ikke enkelt for en liten spire å feste seg. Ellers vil jeg anbefale deg å bli med på konsultasjonen, hvis du har anledning. For oss var det veldig nyttig at vi begge var tilstede. Lykke til! Klem,
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Spennende! Husk at det tar ca. 70 dager fra avsluttet Pergo-kur til man kan se på en sædprøve om det har hatt effekt eller ikke (det tar ca. 70 dager å prod. nye sædeller), men nærmere jul håper jeg det ser bedre ut for ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå