Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 jeg skrev her for en stund siden om en vennine som fikk en liten baby 4 uker før tiden.. mamma`n ble lagt i medisinsk koma. 3 uker etter fødsel døde hun igjen sitter pappa`n og lille babyen... fy faen så trasig livet er??? trodde ikke sånn kunne skje
Gjest Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Herregud, hvor trist da. -men hvorfor med.koma på vennina di da?
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 herregud så forferdelig trist..Hva er det som skjer v med koma?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Det er helt ufattelig, tragisk og uvirkelig! Svangerskapsforgiftning på det verste, endte med at de indre organene sviktet.. ble gul på øynene før de tok haste.ks! Legene mente kroppen burde "hvile" i med.koma.... begravelsen var idag... helt ufattelig.. ingen fortjener sånn. der sitter pappa`n igjen lissom... med ei bittelita jente som aldri får møte mamma`n sin
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 vet ikke hva godt jeg skal gjøre for han er der så godt jeg kan.. vil bare vekke henne opp,slik at de kan bli en lykkelig familie på 3! åååå
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 herregud så ekkelt da...Har aldri hørt om dette før jeg..så tragisk!!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Du få bare stille opp så mye som mulig for han. Det er skikkelig trist å høre slike historier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå