Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun fikk opp at jeg ble gravid med en jente innen oktober... håper det stemmer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor ble du spådd?

Skrevet

Håper det stemmer med meg og. nattinatt spådde at jeg skulle på positiv test i september!!! Så 'håpe* hehe--- Håper det stemmer for oss begge.. du kan bli spådd på spå/horoskop siden!!

Skrevet

hei stratosen. jeg ble spådd av aurora på dinbaby.com.

Skrevet

Så spennende!:) Håper hun har rett!

Aurora virker kjempeflink! Hun så masse på meg, at jeg trenger hjelp med å bli gravid og at en hormonkur kan gjøre susen. Og jeg trenger hjelp for å få EL, skal til utredning i oktober. Helt utrolig! Hun fikk opp at jeg blir gravid med en gutt i desember. Håper hun har rett:) 4 mnd kan jeg vente;)

Skrevet

ja..tror hun er flink..har lagt inn noen innlegg men ikke fått svar...sendte henne en PM også...*håpehåpepåsvar*

Skrevet

dette reddet hele dagen min altså...... hun sa at jeg fikk en jente som holdt seg fast til meg i ni mnd...jeg sa jeg hadde mistet tvillinger..

Skrevet

aurora hadde rett på meg, hun så at jeg skulle bli gravid veldig snart, og gjett hvem som ble gravid, tihi.....

Skrevet

jeg har jo blitt spådd av flere. og alle har spådd at jeg skal bli gravid mellom august og januar! men håper at nattinatt har mest rett slik at jeg får positiv test i September! ;) Aurora sa desember til meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...