ls83 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 hun fikk opp at jeg ble gravid med en jente innen oktober... håper det stemmer...
Klar for en liten en =) Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Håper det stemmer med meg og. nattinatt spådde at jeg skulle på positiv test i september!!! Så 'håpe* hehe--- Håper det stemmer for oss begge.. du kan bli spådd på spå/horoskop siden!!
ls83 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 hei stratosen. jeg ble spådd av aurora på dinbaby.com.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Så spennende! Håper hun har rett! Aurora virker kjempeflink! Hun så masse på meg, at jeg trenger hjelp med å bli gravid og at en hormonkur kan gjøre susen. Og jeg trenger hjelp for å få EL, skal til utredning i oktober. Helt utrolig! Hun fikk opp at jeg blir gravid med en gutt i desember. Håper hun har rett:) 4 mnd kan jeg vente;)
stratosen_er mamma_ Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 ja..tror hun er flink..har lagt inn noen innlegg men ikke fått svar...sendte henne en PM også...*håpehåpepåsvar*
ls83 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2007 dette reddet hele dagen min altså...... hun sa at jeg fikk en jente som holdt seg fast til meg i ni mnd...jeg sa jeg hadde mistet tvillinger..
Rotekoppen88 Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 aurora hadde rett på meg, hun så at jeg skulle bli gravid veldig snart, og gjett hvem som ble gravid, tihi.....
Klar for en liten en =) Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 jeg har jo blitt spådd av flere. og alle har spådd at jeg skal bli gravid mellom august og januar! men håper at nattinatt har mest rett slik at jeg får positiv test i September! Aurora sa desember til meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå