Gå til innhold

Noen i soer-vest England??

Little Miss Poopsie + en til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg bor i Cheltenham, har nettopp flyttet hit fra Taunton. Har ei 3 uker gammel jente. Lurer paa om det finnes flere norske smaabarnsforeldre i omraadet som kunne tenke seg aa moetes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hvordan havna du der da? Bor ikke der selv, men er gift med en engelskmann og det er mulig vi ender opp der borte der etterhvert.. Har en del venner i Gloucester..

Skrevet

Heisann, jeg studerte medisin i Skottland, traff min kjaere engelske ektemann, flytta til Derby, saa til Taunton og naa til Cheltenham i forbindelse med jobb.. Flytta hit da lillejenta var bare 4 dager saa har ennaa ikke blitt med paa noe saerlig mor-og-baby grupper men faar vel faa ut finger'n etter hvert! Bor du i Norge da eller? Hvordan fikk du med deg mannen din dit? Jeg trives veldig godt i England men kunne tenke meg aa flytte til Norge igjen naa som vi har barn ganske enkelt pga. kortere arbeidsuke og etter min mening bedre livskvalitet men min kjaere noeler...

Skrevet

Nei bor I belgia.. Mannen er ikke saa keen paa aa komme til Norge, da han synes det er for kaldt..hehe (synes det er verre i England jeg da men..)

• 4 uker senere...
Skrevet

Er det mulig det da!!!! At du har bodd i Taunton altsaa.

Jeg bor i Budleigh Salterton, ca 20min fra Exeter. Skal flytte til Axbridge omraadet snart. Jeg er sambo med engelsk mann og vi har 2 jenter, 5 og 3,5. Savner norsk jente-kontakt. Paa denne kanten av England er det langt mellom dem....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...