Gå til innhold

et lite syteinnlegg da fra meg og:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så oppgitt om dagen....nå har vi prøvd siden i fjor å bli gravide, med to abortert da imellomtiden...nå viser det seg at jeg mest sannsynlig ikke vet hvordan det blir med jobb etter nyttår...og jeg orker ikke gi opp prøvinga "bare" pga jobben....men det er så slitsomt, for viss jeg blir gravid nå da....og så kommer vi til nyttår så vet jeg at sjefen ikke kommer til å prioritere å skaffe meg en 100% stilling, fordi jeg er gravid...vet at dette ikke er lov, men jeg føler at sjefen her er så vanskelig at hun kommer til å gjøre det...dessuten har de mange andre å ta av så d var liksom ikke så farlig om jeg ble "borte" en stund...

blir så lei av å tenke på det...:(

viss det blir sånn så kommer jeg til å sykmelde meg sånn at jeg vertfall får sykepenger...men jeg aner ikke hvordan det da blir rent økonomisk..noen som har peil på det???

tanta er snart borte igjen nå da...så da blir det 100% innsats fremover...tar akupunktur og er sikker på at det hjelper..

sender masse gode tanker til alle...håper jeg kan komme meg ut av bli gravid snart...selv om d er veldig koselig her så blir jeg litt lei av at mange kommer seg videre over i 1.trimester..:( menmen sånn er livet...

(jeg har vært her så lenge at artikkelen som står på hovedsiden har kommet igjen flere ganger:P hehehehe

jaja nok syting:)

kanskje jeg får en spire denne mnd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! Har ikke så mange gode råd til deg, men vil bare ønske deg lykke til! :-) Her er tanta også akkurat ferdig, så håper vi får det til denne mnd og at spiren har det bra i 9 mnd!

Du klarer kanskje å holde det hemmelig på jobben fram til nyttår hvis du går inn for det?!

Skrevet

hei du:)

jeg håper vi snart kan rusle inn på 1 trimmester sammen,for nå er jeg også lei.

Jeg ønsker deg masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...