Gå til innhold

*SKRIIIIIIK*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag våknet sønnen min ved 5-tiden. Han har feber, så holdt han hjemme fra bhg idag. Og nå nettopp satt han og så på mikkes klubbhus på disney channel, og seff. klarte jeg å duppe av foran tv. var så utrolig trøtt. Og da jeg våknet har han funnet en penn som han har rablet på skinn sofaen min. Jeg trodde at jeg har klart å gjemme bort alle pennene, men han hadde klart å rote i veska mi, og funnet en.

Har prøvd å vaske det bort med såpe, våtservietter, men det er fremdeles spor av streker igjen.

åh.....nå skal jeg kaste alt som heter penn her i huset. faen og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd vanish? Det tar bort det utroligste:-)

Skrevet

Mener ikke å komme med pekefingeren her, men så bra at det "bare" var sofaen det gikk ut over. Unger er utrolig raske, og tenk om han hadde skadet seg, satt noe i halsen eller funnet noe giftig i et kjøkkenskap. Det er ikke hans skyld at du sover på sofaen istedet for å passe på ham.

Hør med en møbleforretning, mener det er noe som heter skinnfornyer!

Skrevet

Går det på skinn? Om det går, er det første jeg skal kjøpe imorra.

Skrevet

Nei, seff er det ikke hans skyld. Men er man trøtt så er man trøtt. Det var ikke sånn at jeg vill duppe av. Har vært oppe siden 5-tiden idag morres. Og dessuten er jeg ikke supermamma som deg, catclaw...som sikkert aldri har duppet av før. Og heldigvis at det bare var en penn ja, men han er 3 år og er ferdig med alt som heter å putte ting i munnen eller drikke gift, for det har jeg et sted han aldri kommer til.

Men hvis du mener at jeg er en dårlig mor fordi jeg drive å duppe av slik at sønnen min kan herje rundtom i huset, så er jeg vel det. Alt er min feil...

Skrevet

Neida, mente ikke å være "supermamma", og sa ikke noe om at du er en dårlig mor. Det hørtes bare litt ut som du var sint på ham siden han hadde vært slem gutt å tegna på sofaen din.

Hvis han er hjemme fra barnehagen fordi han er syk, så lur deg til å sove litt når han har seg en sovestund midt på dagen vel, eller sover han ikke på dagen lenger kanskje.

Tror ikke vanish kan brukes på skinn nei.

Skrevet

Nei, jeg var ikke sint på han. Mer sint på meg fordi jeg ikke la veska mi et annen sted enn der jeg lot den ligger igår. Sønnen min har sluttet å sove p dagen, selv når han har feber. Prøvde å få han til å sove par timer igår, slik at jeg selv kunne få litt søvn, men etter 2 timer ga jeg opp.

Skrevet

Mener å huske at jeg har fått slikt vekk med den gule Jiff. Sprittusj fjernet den hvertfall.

Den hvite er ikke like god, men den gule. Tar de fleste flekekr her i hus om jeg gnikker lenge hvertfall.

Skrevet

Gul gif har jeg brukt på svart skinnsofa også ;)

For å si det slik HI: Man trenger ikke en gang duppe av for at enkelte unger skal klare å tegne på møbler, vegger, skap, etc. Her skjer det minst en gang i måneden.

Det verste var nok da de malte sofaen min hvit i mens jeg var i dusjen :P Men det ble svart igjen den også :)

Skrevet

He he he....det er sant det az. Takk for tipsen dere.

Skrevet

Hvem er det ikke som dupper av innimellom...!!!? Tror ikke den beste "supermamma" unngår det. Vi er da ikke roboter..vi er mennesker... Og går det en natt uten søvn blir vi trøtte..sånn er det bare! Har selv 4 barn og har opplevd det mye..har bla gått mnd-vis uten skikkelig nattesøvn m flere av dem...en blir jo bare så på felgen at en tilslutt ikke vet att og fram på seg selv..

Og barn er oppfinnsomme..og på egen hånd finner de på både lovlige og ulovlige ting. Sånn er det bare m barn! Og det skjer enten en dupper av, lager middag, sitter i tlf, henger opp klesvasken, hjelper eldstemann m leksene, sitter å ammer minstemann...++

Så til HI...;Du er en ansvarsfull og god mamma! Stol på det!

Skrevet

Blåklokka: tusen takk for støtten din :)

Sønnen min har funnet på mye rart før. En gang fant han maling som han klinte på gulvet på rommet sitt. Da sto jeg og laga middag. Men heldigvis var det fingermaling som er lett å vaske av. Men rommet hans og han ble kjempe fargerik.

Jeg har hvertfall lagt frem masse blyanter og akr som han kan kose seg med nå. Lettere å vaske dem bort enn blekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...