Gå til innhold

P-piller?

gull nr 2 ventes i aprii

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at det kan ta en god stund før en blir gravid etter å ha sluttet på p_piller. Har hørt at når du går på de tar det lang tid fra du slutter på de til du blir gravid. noen som har opplevd noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Det er vanlig å bruke inntil et år på å bli gravid etter pilleslutt, men det trenger absolutt ikke ta så lang tid. Noen klarer det jo til og med på første forsøk. Lykke til!:)

Skrevet

Noen klarer det til og med mens de går på p-piller. Men det gjelder ikke meg ihvertfall. Har i min omgangskrets faktisk to stykker som har blitt gravide mens de har gått på p-piller. Den enehadde diare over noen dager og den andre hadde glemt en pille. Så det er ikke alle som strever like mye nei

Skrevet

hei.

trodde forskerne nå hadde funnet ut at det ikke har noe å si ang p-piller og det å bli gravid etter p-pilleslutt. Mente det stod der jeg leste at de som har problemer med å bli gravide etter lang tid med p-piller også hadde disse problemene før de begynte med p-piller. Mente det var det jeg leste. Mener å huske at jeg også har plukket opp dette på helsenett siden sider...

men er ikke helt sikker altså...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...