gull nr 2 ventes i aprii Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Er det normalt at det kan ta en god stund før en blir gravid etter å ha sluttet på p_piller. Har hørt at når du går på de tar det lang tid fra du slutter på de til du blir gravid. noen som har opplevd noe annet?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hei:) Det er vanlig å bruke inntil et år på å bli gravid etter pilleslutt, men det trenger absolutt ikke ta så lang tid. Noen klarer det jo til og med på første forsøk. Lykke til!
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Noen klarer det til og med mens de går på p-piller. Men det gjelder ikke meg ihvertfall. Har i min omgangskrets faktisk to stykker som har blitt gravide mens de har gått på p-piller. Den enehadde diare over noen dager og den andre hadde glemt en pille. Så det er ikke alle som strever like mye nei
cecan24 Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 hei. trodde forskerne nå hadde funnet ut at det ikke har noe å si ang p-piller og det å bli gravid etter p-pilleslutt. Mente det stod der jeg leste at de som har problemer med å bli gravide etter lang tid med p-piller også hadde disse problemene før de begynte med p-piller. Mente det var det jeg leste. Mener å huske at jeg også har plukket opp dette på helsenett siden sider... men er ikke helt sikker altså... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå