Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 I går tok jeg 2x2 tabletter med Gaviscon med noen timers mellomrom som det sto på pakningen. I dag tidlig våknet jeg med de verste magesmertene. De ga seg litt etter litt, men nå har jeg fremdeles litt mageknip. Noen flere som har opplevd noe lignende?
lille75 Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Hei.det er et middel mot halsbrann.Eg tar flytanes kvær dag,er veldig plaga men halsbrann. Det fins som tyggetabletta og flytanes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå