Willy Wonka Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Jeg blir mamma om 5 uker og 6 dager.... Nevn 3 (kun 3 ting) som er det beste med å bli mamma:
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Lykkerusen (sånn forelskafølelse : )
Gjest Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Å få de følelsene du aldri har hatt før, morsfølelsen, morsinstinktet.. at i det sekundet barnet kom ut, kunne du drept alle som ville det vondt. Å se barnet smile.. se fremgang..se de vokser.. Føle deg verdigfull og stolt av å ha skapt et liv, et menneske. Og uansett hvor tungt det vil være, så ser du bare alt det positive. Det å VIRKELIG være lykkelig! Det å kunne gi kjærlighet og livserfaring videre. Jeg kunne skrevet mine følelser i evigheter... Har bare en ting jeg kan si deg: Du har noe fantastisk i vente.. GLED DEG!
En liten mamma Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 # Å alltid bli møtt med et smil! #Gleden over at det var akkurat jeg som var så heldig å få det vakreste barnet i verden! #Å ha fått verdens viktigste og flotteste oppgave!
Gjest Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Åj.. fikk ikke med meg at det skulle bare være 3 ting.. hehe... DA blir det vanskelg!
Gjest Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 den største kjærligheten du noensinne vil oppleve hvær dag opplever du noe nytt se barnet ditt vokse og lære for hvær dag som går
Gjest Renate&nydelige christina Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 1. Den følelsen jeg for av å bare se på min nydelige datter (magisk)! 2. Når hun smiler (smelter hjertet mitt på en måte ingen andre kan gjøre)! 3.Underet av å se at den lille vokser å lærer seg nye ting hver eneste dag!
Gjest Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 * følelsen jeg får når han ligger i senga si om morgenen og "prater" med seg selv og smiler når jeg kommer *at jeg har verdens nydeligste lille gutt ( hehe,som alle da syns om sitt barn ) *å se alle tingene han lærer seg jo eldre han blir ))
snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 *har du en dårlig dag så går det fort over når gullet ditt smiler og prater til deg *se hvor fort de utvikler seg, alt som skjer på så utrolig kort tid * følelsen av at du er det viktigste i verden for barnet ditt.
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 * å se barnet ditt bli virkelig glad i deg * å se barnet ditt gjøre noe nytt for aller første gang, og vite at du har gjort det mulig * det å elske noen helt og holdent, uten betingelser og skuffelse!!! JEG ELSKER GUTTEN MIN!!! og du kommer til å elske barnet ditt du også gled deg, du har mye godt i vente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå