Gjest_1001 Skrevet 3. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2007 Kom igjen damer, dere har godt av en øl ;-)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 åååå skulle ønske jeg kunne være med ( )
Gjest_1001 Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2007 Bare å sette seg i bilen og kjøre. Jeg fikser barnevakt (mannfolket), ungen kan få en reiseseng. Så reier jeg opp en gjesteseng til deg i stuen ;-) Haha! Jeg spanter middagen om du tør!
Gjest Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 hehehe.. om jeg fikk lyst nå da )) men er så mye som skjer her med skolen og halv syk snupp, men jeg har alltid hatt lyst til å se bergen så en dag kommer jeg vet du ) er ikke sååå pysete heller hehe..
Gjest_1001 Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2007 FLOTT! Da gleder jeg meg til du kommer! En eller annen gang i fremtiden :-D Satser på at jeg får meg hus og eier noe selv innen en tid. Det hadde vært noe. Da hadde vi kastet ut mannfolk og unger, og besstilt hjemmemassasje og preiket sheit ;-) Haha...
Gjest Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 hehehe:) vi har absolutt en date i bergen en dag ja ))) gleder meg allerede , massevis av klem ))
It's all about me Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Nå blir jeg skuffet her. Er Bergensjenter virkelig så slappe....... ( http://www.dinbaby.com/forum/thread/10131989 Det var da så mange med på forrige kveldstreff.......bortsett fra meg da, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå