Gå til innhold

Blødninger i uke 12. HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene hatt noen småblødninger, elller utflod med farge. Det ser ut som det er gammelt blod(brunt) og er ikke så mye at det renner, men er noe der hver gang jeg går på do. Er livredd nå og vet ikke hva jeg skal gjøre. Trodde ikke man fikk blødninger så sent i svangerskapet om det ikke er noe som har skjedd. Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, du!

Det kan nok være en del harmløse årsaker til blødning i 12.uke, men du bør kontakte lege likevel, for å undersøke hva som skjer. Jeg har selv hatt blødninger, men tidligere.

Kjenner ei som hadde mye blødninger i 2.trimester, og det gikk helt fint med både henne og barna hennes, men det er ikke dumt å kontakte lege likevel. Så slipper du å bekymre deg så mye også. Ring til føden eller legevakten.

Håper alt går bra! Lykke til!

Skrevet

Det kan være helt normalt. Mange som kan blø senere i svangerskapet også. Kan være en slimhinne som det har blødd litt av, men er vel greit å ringe legen for en sjekk for sikkerhets skyld? bedre å være førevar, enn ettersnar:)

Skrevet

Alle blødninger uanset hvors små eller store de er bør bli sjekket ut. Sikkert ingenting og uroe seg for men godt å sjekke det for det!

Skrevet

Jeg hadde også det samme som deg rundt uke 12 og 14. Jeg ringte jordmor jeg og fikk til svar at det var slikt som kunne skje. Er du veldig engstelig så ta kontakt med lege eller jordmor, ta evt privat ul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...