Gå til innhold

Tannlege?? (haster)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til tannlege om noen dager... Kan noen fortelle meg hva jeg bør passe på?

Hvordan er det med røntgen??

Og bedøvelse?? Frykter det kan bli både boring og trekking av visdomsjeksler...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det vet tannlegen..

ev ring nedover å informer de om at du er gravid og at du lurer på en del ting..

lykke til:)

Skrevet

Jeg har vært til tannlegen to ganger under svangerskapet. Han ville ikke ta røntgen, men bedøvelse er ikke farlig. Tannlegen min hadde akkurat blitt pappa så han var veldig bevisst på hva han ikke ville gjøre. Han trodde ikke det var særlig farlig med røntgen, men for å være på den sikre siden så gjorde han det ikke. Også pga hvis noe skulle skje med babyen så kunne man spore det tilbake til røntgenen selv om dette ikke nødvendigvis var grunnen.

Skrevet

Jeg fikk ikke komme inn til tannlegen i tredje trimester. Skulle fjerne tannsten, og han mente det var fare for infeksjon, fordi tannstenfjerning ofte fører med seg at man begynner å blø i gummene. Veldig kjedelig å stresse seg hele veien dit grisetidlig for å bli avvist, så pass på at du sier fra hvor langt på vei du er.

Skrevet

Det var rart...Jobber som tannlegeassistent og aldri hørt noe sånt...Det blør jo bare noen få minutter etter tannrens...

Skrevet

Ja, skal jeg være ærlig, tror jeg det var noe tull. Ble kjempesint da de sendte meg hjem - ekstra sint pga hormonene som fyker rundt i kroppen. Ville bare nevne det, slik at du gjør dem oppmerksom på hvor langt du er på vei, slik at du slipper samme ubehagelige opplevelse som jeg hadde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...