Gå til innhold

Ideer til gave til Polsk familie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg trenger noen gode ideer til hva jeg skal kjøpe i gaver. Vi har en polsk mann som har jobbet her for oss i sommer. Nå nærmer det seg tiden når han skal dra hjem til sin kone og barn, noe det er tydelig at han lengter etter nå. I den forbindelse har vi lyst til å kjøpe en ting til hver av barna, som han kan få meg seg hjem når han reiser. Det må ikke være altfor tungt og stort. Det er ganske tydelig at familien ikke har mye penger. Er det noen som vet om det er noe spesielt som det kanskje er vanskelig å få tak i, i Polen? Har ingen ide om hva vi skal kjøpe, klær eller leker som feks fargeblyanter eller lignende.... Blir veldig glad for tips, for har så lyst å sende med han noe fint til barna. Han har både jenter og gutter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min bror har to polske arbeidere på sin jobb, og til jul i fjor gikk de sammen og sendte med gaver til ungene.

Husker ikke alt, men gutta fikk ihvertfall fjernstyrt bil - og det var en vanvittig suksess ihvertfall. Ikke dyrer greier, men solid - og med ekstra batterier.

Ellers er jo litt godt ulltøy og gode tøfler godt å ha i kulda. går jo an å legge inni litt mykt også.

Skrevet

Han har fem barn i alderen 3-12 år... fire jenter og en gutt. Har lurt på å kjøpe noen litt stilige strømpebukser og feks fargeblyanter eller en litt større felles leke til dem i tillegg.... Har liksom lyst å gjøre litt stas på barna, sikkert vondt for dem å være så lenge borte fra pappa'n sin. Konen da, forslag hva vi kan kjøpe til henne? Har lurt på å finne øredobber eller smykke eller noe til henne. Finnes jo masse stilig av sånt i alle prisklasser her nå for tiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...