mams05 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Jeg har de siste dagene hatt noen småblødninger, elller utflod med farge. Det ser ut som det er gammelt blod(brunt) og er ikke så mye at det renner, men er noe der hver gang jeg går på do. Er livredd nå og vet ikke hva jeg skal gjøre. Trodde ikke man fikk blødninger så sent i svangerskapet om det ikke er noe som har skjedd. Noen som har opplevd det samme?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Ja, denne kan jeg signere. Har hatt flere perioder med blødninger. Mest brunt blod da. Det viste seg at morkaka lå langt ned og liksom gnisset mot mormunnen og det var derfor. Er i uke 19 nå og alt er bra. Du bør nok gå for å sjekke det, men blødninger er ikke ensbetydene med at det er farlig.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Få deg time til lege, slik at du slipper å engste deg, be om ultralyd på sykehuset...Så slipper du være redd.. Mest sannsynlig er alt bra men det kan og være noe galt..............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå