Gå til innhold

Jippiiiii!


line-82

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid igjen, var hos legen i dag, er 8 uker på vei:) Synes lille tulla mi er verdens nydeligste, så jeg gleder meg fryktelig til neste lille nurk kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

 

OjOj, gratulerer så mye ! Det er sprekt, altså! Håper svangerskapet og fødselen blir en flott opplevelse. Heldig lita jente som får oppleve å få småsøsken som hun kan leke og ha det kjekt med.

 

Jeg for min del er ikke inne på tanken på flere babyer akkurat nå, selv om vi i flere år før jeg ble gravid hadde planlagt at vi skulle få to tette. Er liksom litt fjern tanke å planlegge å få baby når man allerede har en baby..hehe !

 

Flere som er gravide igjen ? eller planlegger dette ? eller absolutt IKKE planlegger dette ?? Spennende å høre hva andre tenker om saken.

 

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

wow gratulerer =) høres tidlig ut for at jeg vil begynne ennå .. har ennå keisersnittet friskt i minne.. + er nok med et sprekt troll i hus;) men må inrømme at han vokser for fort .. hehe har jo blitt så stor ! hjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

 

Vi er i samme båt!

Fødte en nydelig prinsesse i slutten av februar 07, og nå venter vi nr.2 i midten av mai 08.

 

Når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei=)

gratulerer så mye. jeg skulle gjerne heve meg i sving med nr to jeg og, min mann er såååå klar..... men jeg må ned 10 kilo først, så skal jeg ta brystreduksjon. er så lei av kanonene.... haha.

ønsker dere lykke til jaffal!!!!

jeg skal bli gravid me en gang jeg har komt meg i form igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

.................. hehehehe...................... de planene mine gikk visst i vasken. har ikke klart å gått ned i vekt de sisste mnd, heller opp to kg. ER VISST GRAVID IGJEN!!!!!!! hjelp. er 7 uker på vei, tror jeg. skal til tidlig UL så snart som mulig. jeg er i sjokk ennå, men gleder meg selvfølgelig veldig mye=) så vi har vel termin i slutten av juni på det jeg vet. UTROLIG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

fint å se at det ikke er bare meg!!:) jeg var usikker på svangerskapet da det over hodet ikke var planlagt. har temin 28. juni og er 8 uker på vei nå. Fikk en nydeli sønn 6. februar og hadde en fin fødsel. nå er han 9mnd og er i farta dagen lang. jeg er igang med jobb igjen og trives med det.

Fint å se at dere er spreke jenter!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei igjen!

 

hvordan går det med dere gravide? det ble sa på meg i november, MEN LYKKE TIL TIL DERE ANDRE!!

vi prøver igjen ved en senere anledning. nå er gutten blitt 1år, og kanskje på tide å tenke på en liten til?:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen ja!

Så trist å høre at det ble sa på deg i november gravid86! :-( Vi skulle også egentlig ha i mai, men det endte i en ma på oktober (var 11 uker på vei da det ble oppdaget).

 

Men nå venter vi barn igjen på august...to til og med!

 

Flere her inne som er gravid igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeps! Testet positivt i går!:)) Termin er 11. november! Gleder meg! Men blir veldig spent på hvordan det blir å ha to:)

Har ei jente fra før, men har sterk gutte-følelse denne gangen, så da er det bare og vente å se :)

Grattis med tvillinger da jippii!! :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...