Gå til innhold

Er det vanlig at foreldre/svigers hjelper til på budsjettet??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like vanlig at de gjør det, som at de ikke gjør det tror jeg..

Kommer jo an på økonomien deres også :-)

Vi var innstilt på å fullfinansiere bryllupet vårt på egen hånd.

Først den senere tid har vi fått rede på at våre foreldre sponser oss.

Vi forventet ikke noe av det og syns det er litt rart de kommer så sent og tilbyr sin hjelp, men de skal da klart få lov til å sponse :-))

Skrevet

Jeg syns det er rart hvis foreldre som har god økonomi ikke ønsker bidra på bryllupsbudsjettet. Har man foreldre med mindre penger, så ville jeg heller forventet annen hjelp, som kakebaking el.

Pappa har sagt han vil bidra med 50 000,- til oss, og vi har ikke engang planlagt bryllup enda. Svigers er uføretrygdet, så regner ikke med noe økonomisk støtte derfra.

Tror samtlige av mine venner har fått bidrag til budsjettet i større eller mindre grad av sine foreldre.

Skrevet

Jeg tror ikke man skal forvente økonomisk bidrag.

Vi får fra svigers, de har ganske god økonomi, så det var ikke helt uventet, men jeg hadde ikke basert meg på det. Så det var jo kjempe hyggelig at de vill overraske oss meg et bidrag.

Mine foreldre derimot har ikke så god økonomi, og tillegg er vi 5 søsken, og får den ene må de andre også få.

Dessutten så er mange som gifter seg i dag allerede samboere, og i full jobb, så man er vel egnetlig selvhjulpen. Det var jo anderledes før, da man kom rett hjemmefra, og såvidt hadde begynt å jpbbe...

Skrevet

heisann,tror det er som hun lengre opp skriver,noen bidrar,andre ikke,begge deler er normalt.

selv tror jeg at min mamma kommer til å bidra med penger,det har hun sagt,men sum vet jeg ikke.

svigers kommer nok ikke til å bidra økonomisk pga litt dårlig økonomi,men de vil veldig gjerne bidra og hjelpe på andre måter.de er kjempe engasjerte,kommer med råd og forslag,ikke alle faller i god jord,men bare det at de bryr seg er flott!

tror de kommer til å bidra med å skaffe mat.(kjøtt til hovedrett)

og svigermor vil veldig gjerne bidra med hjemmelaget vin,men der har jeg takket pent nei takk!

:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...