Turtelduen Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 fordi jeg ikke tenner på han... Har ikke vært tent på han siden jeg ble gravid og alt for 4 år siden... Har da vært masse gravid siden, og nei jeg er ikke tent... Men det betyr jo ikke at jeg ikke elsker han, eller gjør det det?
Gjest -<<- Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Mannen din driver emosjonell utpressing. Eventuelt har han et veldig underlig syn på det å elske noen. Men det er generelt ødeleggende for samliv om en av partene går over lengre tid uten å ønske sex, så det er noe dere bør jobbe med, evt du søke hjelp for.
Jeenie Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Nei, det trenger det da ikke å bety... Men sex og nærhet er jo en viktig del av et forhold så at han tror det har jeg ikke problemer med å forstå...
Turtelduen Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 Men vi har da sex som bare juling! Hvertfall hver 2 dag... Så dermed skjønner jeg ikke hva han klager over. Noen ganger sier jeg nei, fordi jeg føler jeg har rett på det noen ganger...
Turtelduen Skrevet 28. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2007 Så det er de få gangene jeg sier nei at han sier sånt... Jeg mener det er urettferdig av ham...
er det muuulig Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 veeel......gjør du det da?? jeg var sammen med min mann i 7år.....og han sa i mange år at jeg ikke elska han......jeg mente det motsatte...og jeg tennte svært skjeldent på han etter størsta kom til.....mest i de "gode" perioder... vi ble separert for nesten 3mnd...siden....(pga. mye anna )...jeg trodde verden raste sammen.... men nå begynner det jo å vise seg for meg at jeg tror kansje ikke jeg elska han likevel...men jeg er veldig glad i han.....jeg hadde et veldig håp om at allt skulle komme til å ordne seg....men nå tror jeg faktisk ikke at det kan det heller.....jeg tror nok jg helst vil fortsette som venn ja.... så dette er nok noe du egentlig må finne ut selv... nå sier ikke jeg at det må seperasjon til....men du er nok nødt å være 100% ærlig med deg selv for å finne det ut ja.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå