martine68 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Gjett hvem som hadde flotte svømmere. Akkurat....mannen min. Det tror jeg han synes var godt å vite. Men, da er det altså jeg som har problemet. Fikk tlf fra legen idag og fikk time umiddelbart for ny sjekk. Alt så fortsatt helt flott ut så jeg ble sendt på dør med en Pergo-kur. Nå sitter jeg her og teller dager til når jeg tror el er, og lurer på om jeg er hjemme da. Skal reise bort i 2 netter rundt dag 16-18, og husker jeg ikke feil er det flere som opplever seinere el ved pergo-bruk. Dere som har brukt pergo, når hadde dere el i forhold til sykluser uten pergo? Mulig jeg må vente med pergo til neste syklus. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Noen som har et råd til meg?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Bra han har gode svømmere, hehe:-) Personlig fikk jeg el rundt dag 20 med pergo. Hadde nesten gitt opp at jeg skulle få el, men da løsnet egget endelig. Ikke godt å gi deg gode råd. Men dersom dere har sex rett før du reiser, er det jo mulig at svømmerne ligger og venter på gullegget i mens.
bente69;) Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Så flott at Martinemannen har supre svømmere, det var en god nyhet:) Velkommen etter i pergo hjørne, håper virkelig at pergo gjør susen for dere. Selv har jeg jo ikke veldig god erfaring med pergo har jo mange blitt gravide med dem:) Tvi tvi snuppa, håper du slipper unna de værste bivirkningene og at spira nå sitter:))))))))))))
evigoptimist Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Så flott at dere fikk gode nyheter, martine=) Og helt supert å høre at ting skjedde raskt for din egen del også, utrolig at du fikk time umiddelbart=) Tror nok pergo vil gjøre susen - er helt misunnelig på alle dere som får prøve det - så deilig å gjøre noe! (*sutrer* Jeg vil også ha....!) Lykke til vennen=)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Gratulerer martine:O) Jeg hadde nok gått for pergo denne måneden,og sørget for kos både før og etter turen.Personlig hadde jeg el på dag 21 ved pergo. En annen ting er at pergoen også virker i måneden etterpå... Lykke til !
martine68 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2007 Tusen takk for svar jenter. Tror jeg har blitt enig med meg selv at jeg skal ta pergo denne måneden. Nå har jeg bestilt el-tester for å være sikker på å få med meg lh-stigningen. Har også bestilt Pre-seed i tilfelle el-slimet forsvinner. Forsvinner det har jeg jo ikke noe snøring på når el kommer. Nå skal det tempes og testes og gubben må nok fram med stoltheten sin noen flere runder enn de siste pp-ene. He he, så friske som gutta er kan han jo virkelig lette trykket både titt og ofte :-) Akkurat nå er jeg ved godt mot igjen. Hm.. igår satt jeg og tenkte på hva vi skulle gjøre videre og så sitter jeg er idag med pergo og en mann med supre svømmere. Livet er jo ikke så verst likevell....har akkurat vært på trenging også så dette ble en bra dag. klem fra
Ine:) Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Så bra at "svømmeprøven" var så bra! Tenker mannen din (og du) puster lettet ut nå. Og så bra at dere har fått nytt håp og Pergo til neste pp! Dersom el kommer midt oppi "utflukten" din så får dere legge inn noen aksjer rett før du drar. Slike sterke svømmere klarer å vente til egget er klart, vet du! Lykke til! Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå