♥Snulder Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Det var vel ikke noen som trodde at de var kvitt meg for en liten stund vel?? Hehe... Snuldermannen hadde jammen puttet pc'en i kofferten han gitt!! Her er det fantastisk flott!! Kritthvite strender, turkisblått hav og utrolig gjestefrie mennesker. Sanden på stranda blir snudd og raket hver natt slik at vi trår ut på totalt uberørt sand hver morgen. Vi har mennesker som kommer og tenner røyken vår, bærer asjettene våre til bordet, bærer håndklærne til solsengen og legger det pent utover, står i bakgrunnen med serveringsbrettet og kommer og leverer det vi måtte ønske på ett blunk. I tillegg så har vi en egen liten mann som kommer til rommet om kvelden og gjør sengen klar for natten.... Sannsynligvis så er det kun våre primærbehov vi selv må dekke ;=) Det er vinter her nede, så temperaturen er som en varm sommer i Norge. Helt perfekt synes vi. På torsdag skal vi ut på havet, og noen dager senere har jeg lovet min kjære å bli med på ATV-tur i fjellet..... Det blir sikkert gøy i sandaler..... Savner ungene, og det var grusomt å snu ryggen å dra.... men som nevnt.... det er helt fantastisk her og vi storkoser oss sammen som par!
Dailis Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Så deilig:) Godt å høre at dere koser dere. Nyt det til fulle;) Klem klem.
Plutseliten :) Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Åååå....høres utrolig deilig ut Nyt luksuslivet og hverandre...og send gjerne noen varmegrader hjemover )
Anonym i dag Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Høres perfekt ut, nyt hverandre og stillheten, hverdagen kommer raskere enn du tror. Kos dere masse ;-)) Klem fra
Reveenka Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Dette må være den perfekte bryllupsreise - høres ut som rene paradiset! Og oppvartning av det slaget du ramser venner man seg veldig fort til, det blir nok rart å komme hjem og finne ut at man selv må slå dynen til side om kvelden før man legger seg! c",) Kos dere - og husk at ungene helt sikkert har det bra hjemme, de også! Og så kan du jo hygge deg med å handle masse små gaver til dem istedet, og glede deg til å dele dem ut til ungene når dere kommer hjem! Hmmm, lurer på om jeg skal minne gubben her i huset på at vi ikke hadde noen bryllupsreise da vi giftet oss for noen år siden...?
dritgrei hei hei! Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Det høres så deilig ut! Dette fortjener dere!!!! Også så flink du er som klarer å kose deg midt oppi at du grudde deg sånn til å reise fra ungene!!! Du er flink, og det er godt å se ta du koser deg sånn! vift litt med tærne i sanden for meg også da....
Urtete Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Dette høres bare hææærlig ut!!! KOS dere videre og nyt hvert minutt! )))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Høres ut som en drøm, som faktisk er helt virkelig:-) Fantastisk!!! Nyt hvert sekund og enjoy;-)) Gleder meg til reisereferat!!
Babyonboard ;-) Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Høres helt fantastisk ut, og du... Gratulerer så mye, sånn litt på etterskudd ;-) Kos dere i paradiset!! Stooor klem fra meg :-)
Karomamma Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Hallelujah! Hallelujah!!! Kos dere masse!! Du blir sikkert knallfin i sandaler på 4-hjuling PS: Er ikke noe særlig misunnelig, nei Skal hilse fra Karopappa!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 Ååååååååååååå det høres så deilig ut. Er ikke mulig å smugle med noen av disse menneskene med hjem da.....???? Hadde vært fint å ha noen som kunne gå på kjøkkenet å hente noe å drikke når man ser på film. Eller en som kan stå i skapet og som kan komme ut for å bre over dynen når man har sparket den av i søvne....... Forstår godt at du savner barn, bråk og spetakkel. Men nyt stillheten.... Du kommer tidsnok hjem til hverdagen. Fortsatt god ferie. ps. i morgen kommer trappa vår....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå