Prinsemammaen Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Jeg har pådratt meg en betennelse i den ene skulderen pga. jobb. Var hos lege i dag og fikk Voltaren som er betennelsesdempende. Han ville også sykmelde meg, men det er ikke mulighet for det denne uken pga. mye å gjøre på jobb. Men det roer seg betraktelig fra neste uke. Vi prøver å bli gravide, og jeg har eggløsning i disse dager. Legen sa jeg måtte vente med å bli gravid når jeg gikk på disse pillene.... Men... Har så lyst til å bli gravid!! Hva hadde dere valgt av disse to alternativene? 1. Droppe å ta pillene, prøve å bli gravid og bli sykemeldt en liten periode og satse på at betennelsen går over av seg selv. Og om vi ikke blir gravide denne måneden, begynne å ta pillene så fort mensen kommer. 2. Ta pillene og la prøvinga ligge.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 2. er jo det "riktige" å gjøre da. jeg hadde sikkert gjort 1., men jeg er ikke alltid så langtenkt..
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 må nok desverre si nr2. betennelse kan være vrient å bli kvitt om det frå satt seg sikkelig. i værste fall kan du få betennelse som vil komme og gå hver gang skulderen din blir brukt, om du ikke tar det tidlig nok...
Diva Muffin Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Det er lett for meg å si 2, jeg har hatt kronisk betennelse i 5 år. Når du også har fått betennelsen på jobb, så er det stor sjanse for at du gjør de samme oppgavene senere, ikke sant? Alternativet er å droppe tablettene, og heller prøve fysioterapi forebyggende, det kan også ha noe for seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå