Gå til innhold

Inspirert av en taper-anonym på krangle:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville DU latt ungen din få melk fra morsmelkbanken på sykehuset om den trengte det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

absolutt!!! hvis det var veldig krise så

men de har jo MME

Skrevet

ja så absolutt..hvorfor ikke?

Skrevet

Min jente fikk masse. Hun var stor og sulten og jeg hadde ikke melk. Så tusen takk til dere som selger melk! Kjempebra innsats!! :)

Skrevet

Selvfølgelig! Sønnen min fikk det i 10 dager på sykehuset. Han fikk ikke lenger, for han drakk opp beholdningen :)

Skrevet

Ja det er jo mye berdre enn mme. Det finnes ingen antistoffer i mme, mens det gjør det i mm. Så lenge det kommer fra flaske og ikke direkte fra puppen er det en flott løsning! (og klapp på ryggen til de damene som deler av melka si!!:))

Skrevet

JA, snuppa fikk melk derifra! Og jeg er evig takknemelig for den mamma`n som hadde ekstra melk og valgte å dele den med blant annet det kjæreste jeg har.

Skrevet

Jada, min fikk melk fra morsmelkbanken. Ikke noe problem det.

Skrevet

Gutten min fikk melk fra melkebanken, da han ble født. Var ikke i tvil når de spurte om vi ville ha mme eller mm.....

Skrevet

Ja, morsmelkbanken er et kjempeflott tilbud til de som kanskje ikke får en optimal start på livet.

Skrevet

Hadde såklart gjort det, men må si jeg synes tanken er litt ekkel... Men, thats me.

Fikk mme vi da, fikk aldri tilbud om mm.

Skrevet

Babyen min fikk det.

Skrevet

Selvfølgelig.

Mm er de mest verdifulle dråpene som finnes, uansett hvilken pupp det kommer ifra.

Skrevet

gutten min fikk det, det er det beste for ungene og da synes jeg det er helt ypperlig at de tilbyr det.

Skrevet

helt klart, og det var gjorde vi også da minstemann ble født

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...