lullen snart 4trollunger :) Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 fødested? er i uke 17 (snart 18) har vært på en del kontroller både hos JM og lege og har enda ikke fått spørsmål om hvor jeg vil føde.
Bdancer Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 legen min sendte søknad etter første kontroll i uke 10. Du får spørre neste gang du er til kontroll
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 hmmm... ja tror at jeg må gjøre det. vurderer å kun gå til legen..kjempe misfornøyd med JM. det nytter ikke å spør henne om noe.. hun er alltid super stressa og man føler at man bare er i veien når man er på kontroll..
Leirha Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Jeg trodde dette skjedde automatisk etter første kontroll. Jeg har ikke fått noe spørsmål om hvor jeg vil føde. Men jeg tror virkelig de gir beskjed til den plassen det er naturlig for den gravide å føde etter første kontroll. Kan vell endre på dette senere eller?
pandabjørn Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 jm har heller ikke spurt meg hvor jeg vil føde, men det sier seg selv at man føder i den byen man bor i gjør det ikke det?? hvis man vil føde i en annen by så må man si ifra selv synes jeg, det er ikke jm oppgave å spørre oss hvor vi vil føde hen! noe må vi også gidde å spørre jm om
amy_de Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Det er vel flere byer som har mange alternativer. Her i Oslo kan man vel søke på 4 sykehus i nærheten. Legen min spurte hvor jeg ville og søkte for meg i uke 9.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå