just_mee Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 har regnet meg til EL 8 sep og regnet det fram på babyverden håper spiren sitter denne pp:) noen med samme ønske og i samme båt ( og ikm samtidig )
Hera83 Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hei! Jeg har IKM 9.september såvidt jeg har regnet meg fram til. Spennende!
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Yes! regnet ut der inne jeg også i sted..EL 6 sep. Kjempespennende da! Første pp min Var på Apoteket og kjøpte Folat-tabl idag;)
anesam Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 jeg har el 7. sept etter min nye 31. dagers syklus (mistet i juni). Og 4. sept hvis den gamle 28 dagers syklusen kommer tilbake! ikm blir da 18. eller 21. september... tror jeg satser på 21.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Tror jeg har EL rundt da, men er litt usikker på om jeg har fremdeles 28 dagers syklus etter MA. Fikk mensen igjen bare noen dager etterpå, hvis det var mensen da...er 99%sikker på det. Har ihvertfall kjøpt EL-tester så nå begynner jeg å teste etter 26 dagers syklus for å være sikker på at jeg ikke mister EL denne mnd..er spent på om den kommer i det hele tatt..Jeg er kjempepunktlig i min 28-dagers syklus til vanlig så det er litt rart å ikke ha kontroll:-) Men hiver meg på:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå