Rekecabaret Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Noen som har hatt gode resultater etter stripping? hvor lang tid går det før man kan forvente at noe skjer?
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Ble strippet i går. De sa til meg at hvis det blir noen effekt, så kommer den innen 24 timer. Dvs. fødsel starter innen 24 timer, det kan selvsagt ta lenger tid før babyen din er ute. Lykke til!
Rekecabaret Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 takk for svar:) lykke til til deg også!
Kristin* Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Jeg ble strippet sist, og på meg hadde det ingen effekt, men jeg var heller ikke moden da. Ble satt i gang 4 dager etter jeg ble strippet.
pandabjørn Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 med førstemann ble jeg strippet 18 dager før termin og jeg var moden og hadde 3 cm åpning 2 dager etter så fikk jeg en gutt
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 må man be om å bli strippet? hva er grunnen til at de gjør det før terminen? For antar at det er for å sette i gang fødselen at de gjør det?
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Jeg hadde termin forrige tirsdag. Ble strippet på onsdag og i dag. Er moden, med en cm åpning, men merker ikke noe mer foreløpig. Virker ikke som det har hatt noen super-effekt på meg. Jordmor spurte meg om jeg ville det, jeg slapp og be om det selv.
Rekecabaret Skrevet 28. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2007 Jeg har termin i dag, er moden med en cm åpning. Jordmor spurte på kontroll i dag om jeg ønsket å bli strippet. Så da takket jeg ja til det. *håpe*håpe*
pandabjørn Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 grunnen til at jm strippet meg var at jeg sliter litt mere enn andre på slutten av svangerskapet og det kan fremskyve fødselen noe som det gjorde hos meg.. og det var jm som spurte om hun skulle strippe meg
metteflette Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Jeg fikk modningsakupunktur og ble strippet etterpå på fredagen, jenta ble født kl 18 lørdag kveld. Jeg mener jeg kjente murring omtrent fra jeg gikk fra jordmora. Men jeg var også moden med åpning, 4 dager etter termin. Lykke til jenter, håper det har effekt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå