Gå til innhold

ble strippet i dag! noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt gode resultater etter stripping? hvor lang tid går det før man kan forvente at noe skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble strippet i går. De sa til meg at hvis det blir noen effekt, så kommer den innen 24 timer. Dvs. fødsel starter innen 24 timer, det kan selvsagt ta lenger tid før babyen din er ute. Lykke til!

Skrevet

takk for svar:) lykke til til deg også!

Skrevet

Jeg ble strippet sist, og på meg hadde det ingen effekt, men jeg var heller ikke moden da.

Ble satt i gang 4 dager etter jeg ble strippet.

Skrevet

med førstemann ble jeg strippet 18 dager før termin og jeg var moden og hadde 3 cm åpning 2 dager etter så fikk jeg en gutt :)

Skrevet

må man be om å bli strippet? hva er grunnen til at de gjør det før terminen? For antar at det er for å sette i gang fødselen at de gjør det?

Skrevet

Jeg hadde termin forrige tirsdag. Ble strippet på onsdag og i dag. Er moden, med en cm åpning, men merker ikke noe mer foreløpig. Virker ikke som det har hatt noen super-effekt på meg. Jordmor spurte meg om jeg ville det, jeg slapp og be om det selv.

Skrevet

Jeg har termin i dag, er moden med en cm åpning. Jordmor spurte på kontroll i dag om jeg ønsket å bli strippet.

Så da takket jeg ja til det.

*håpe*håpe*

Skrevet

grunnen til at jm strippet meg var at jeg sliter litt mere enn andre på slutten av svangerskapet :( og det kan fremskyve fødselen noe som det gjorde hos meg..

og det var jm som spurte om hun skulle strippe meg :)

Skrevet

Jeg fikk modningsakupunktur og ble strippet etterpå på fredagen, jenta ble født kl 18 lørdag kveld. Jeg mener jeg kjente murring omtrent fra jeg gikk fra jordmora. Men jeg var også moden med åpning, 4 dager etter termin.

Lykke til jenter, håper det har effekt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...