Gjest Lykkeliten2 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Jeg vil bare tipse dere som reiser til spania (og andre steder i europa, england f.eks) om å ta kjøpe dette på apoteket, å ta med hjem. Det virker jo så utrolig mye mer praktisk enn å gi stikkpiller til små babyer. Paracet i dråpeform og noe som heter Nani. Det er en salve for gummene når tennene bryter frem. Det nummer veldig og tar bort smertene. Dette er bare en anbefaling fra meg. jeg tar alltid med hjem til alle venninne mine med småbarn.
Sjalabais Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Får jo kjøpt flytende Paracet på apotek her i landet også, kjøpte det i sommer jeg. Var enda værre å gi, for hun skulle IKKE ha noe i munnen :-( Lukka den hardt igjen og vrei huet fram og tilbake... Så flaska står og samler støv, og jeg må tvinge inn stikpiller i stedet
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Grunnen til at man gir paracett i stikkpiller til små barn er jo at det er mer skånsomt for magen og at det taes fortere opp i kroppen, ergo virker det fortere. Mye rart man får kjøpt på apotek i spania som er reseptbelagt her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå