Gå til innhold

Tror jeg er med i denne klubben....


snuppelura_jente3

Anbefalte innlegg

 

Heisann,

 

Skulle hatt mens i går (mandag) morges, og tok en gravditetstest søndag morgen siden jeg ikke klarte å vente mer.. Tålmodigheten selv, hehe. Der så både mannen min og meg en ørsvak ekstra strek nummer 2, selv om den var langt svakere enn den andre streken. I dag har jeg heller ikke fått mens, så jeg håper det er klaff :o)

Skal få kjøpt en test til i morgen, for sikkerhetsskyld...

 

For sikkerhetsskyld - i går sluttet jeg å røyke. Jada, det skulle bare mangle, men kjennes som en liten bragd likevel :o)

 

Dette blir vårt barn nummer 3, har to jenter fra før på 3 og 7 år. Håper å føde på Ullevåll, med termin 7. mai.

 

Nei, nå sitter jeg her å snakker som om alt var sikkert, men det kjennes sikkert ut på kroppen, og når mensen ikke kommer - meg kan man stille klokka etter... og når testen viste en svak svak rosa strek nummer 2? Joda, inntil annet er bevist, så tror jeg at jeg er gravid :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen inn hit.

Jeg tok en test da jeg var 3+5 (klarte ikke vente lenger jeg heller) - og testen viste en svak rosa strek. Snakka med de på apoteket, og de sa at så lenge det er antydning til strek, er testen positiv. Så GRATULERER med spiren.

Er nå 5+1 og tok en ny test før helga - da var det en sterk og klar strek på testen. Det er så utrolig - har venta lenge på dette.

Lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

JA, du hadde rett - og jeg kjente det egentlig på kroppen også. Men i dag slo det tydelig ut på testen, så nå er det ingen tvil :o)

Formen er fin, bortsett fra at minstemann er syk og jeg er forkjølet - så det verker litt i ryggen og jeg er innmari trøtt. Men når bare forkjølelsen går over, regner jeg med at det blir bedre.

 

Spennende!

 

Lykke til du også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Er jeg med og tro?

Tatt to tester, og de viser en svak strek på begge...skulle hatt mensen f.o.m onsdag t.o.m i dag( litt uregelmessig etter p- pilleslutt for noen mnd. siden) Men merker at det er noe " rart" med kroppen...første gang det her, så hva skal jeg egentlig kjenner etter;-)??? Får alltid " murring" i magen en uke før og puppene bir ømme...men der er ikke på samme måte nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...