DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Hola senioritas, Noen som vil dele noen erfaringer med meg...? Bivirkninger? Noen solskinns historier kanskje? Jeg har smurt meg siden dag 13 ..(morgen & kveld) Vet egentlig ikke om jeg mangler progesteron .. har nemlig veldig stabil 28 dagers sykluser ... men måtte, MÅTTE prøve :=) Håååper at det klaffer denne gangen!! God dag videre , klem DD
Bdancer Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 ehm.. er ikke dette en krem for å stabilisere syklusen? Hvis du har stabil syklus så trenger du vel ikke ta det? Kanskje dumt hvis du har nok progesteron...
*Bea* & bitteliten Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Jeg prøvde meg på denne kremen denne mnd... og er gravid Hadde prøvd i 2 år Tror kanskje det hjalp for meg. Jeg har slitt med korte lutealfaser og fikk tips om å prøve denne kremen.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 Hei Bdancer :=) Jo, i grunnen så er det vel det .. Men selvom jeg har stabil 28 dagers syklus betyr det ikke at jeg fakstik har eggløsning .. Så jeg tenker, OK hvorfor ikke prøve!? Iht. endel lesing på nett osv.. skal det ikke være noen fare ved å få for mye prog. i kroppen.. Noen andre som har noe å dele med seg? :=)
Veslesnuppa Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Så flott!!!!! Gratulerer:) Hmm..Denne kremen skal jeg nevne for legen min.
Bdancer Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Ja hvis den hjelper mot å få eggløsning, håper det ordner seg for deg:)
Bdancer Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 ehm... FOR å få eggløsning skulle det stå, ikke mot... elendig dårlig setning;p
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 30. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2007 Nei .. fåes kjøpt på Helsekosten :=) Koster litt .. ca. 400,- varer i 3-4 mnd! Lykke til med ALT!
TussiLussi Skrevet 30. august 2007 #11 Skrevet 30. august 2007 Måtte bare innom siden det etterlystes solskinnshistorier.... Var prøver i 14 mnd - begynte på PC kremen og ble gravid sammen måned Har ikke noen diagnose, slik at kreemen skulle hjelpe på noe spesielt, men tror selv at jeg har blitt gravid flere ganger uten at fosteret har festet seg ordentlig..... svake tester, forsinket Tr mm. Så lykke til, jenter - det er vered forsøket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå