snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Hei hei.. Var bare innom profilen din... Jeg ser du har en snuppe som er født okt.. 06 og der står det at du venter en i mars 07.. Åssen er det mulig ???? eller er det hjernen min som har stoppet helt opp...
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 he hee..........................takk for den.. venter en i 2008 selvfølgelig.. tiden går litt i surr. Skrev profilen i dag forresten, trodde ikke noen gikk innpå for å lese. Takk for at du fortalte meg om feilen
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 joda, det er nok av nykjerrige folk her.som meg.... og vi må ha alt korekt... e he
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Du skal ha to tette du! hvordan går det med babyen i magen? Min mage er begynt å bli litt rund igjen, men bare litt. Jeg er 14 uker på vei så det er raskere enn sist gang, jeg syns forresten jeg kan kjenne den litt også til viss tider, spesielt når jenten min lå oppå meg. Men det er sikkert innbildning. Hvor er din profil forresten? he he..
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2007 Jeg er 16 uker på vei ca nå, og kjente noe igår kveld, tror det er babyen, men det er så svakt, at jeg blir usikker.. Jo magen er her den, ganske stor, men jeg ble jo så fort gravid igjen, så hadde litt mage igjen fra forrige...også. He he.. profil har jeg nok ikke.. tenker alltid å lage en men gidder liksom ikke... Er formen din bra da, er du kvalm??? Jeg er i ganske bra form men, litt hodepine nesten hver dag , litt slitsomt...
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Litt kvalm om morgenen når jeg pusser tennene. Mer energi enn forrige gang!! men det er sikkert fordi jeg er vant til litt mindre søvn og "me-time".. he he. Ingen andre plager. Jeg tror det er en ny jente, for det kjennes akkurat likt ut Hva slags vogn skal du ha? Du må vel ha søskenvogn du også.. Jeg vet ærlig talt ikke. De er så store og tunge alle sammen at jeg får helt angst av det.
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2007 Her er det likt her også.. nesten helt lik svangerskap, har ikke merket noe forskjell enda... så tror det kommer en jente til .. har en littebitt ønske om gutt jeg da.. men samma det.. bare den er frisk.. Har hørt med noen flere her som har hatt helt lik sv.skap men fikk ulike kjønn, så da er det håp.. Ja, det med vogn vet jeg ikke.. har simo nå, og angrer den er så stor og tung... Jeg har lest at den der, husker ikke navnet jeg ... ...... og trine.. !!! hehe ble feil.. men herregud hva heter den dah...??? hvertfall kanskje jeg kjøper den..
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Er det phil & teds tu tenker på? den er liksom litt dobbeltdekker.. kjenner du noen som har den? Har du sett den live? Det har ikke jeg, men den ser helt perfekt ut, men det er liksom negative ting med den også... Den virker veldig lav
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. august 2007 Gud, ja det er det den heter... en venninde av den har den, hun bor ikke her.. så jeg har ikke sett den live.. hun er veldig fornøyd.. så har jeg sett her inne, at mange anbefaler den.. er den lav? jeg må nok dra og ta en titt på det ... har ikke begynt å stresse enda..
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Vet ikke om den er lav i virkeligheten, men den virket litt lav på bildene se her: http://strollermama.com/strollervideos/philandteds-video.wmv også vet jeg ikke hvordan den virker med en nyfødt. Jeg hadde en stor nyfødt sist og får det sikkert igjen
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. august 2007 Ja, den ser jo ganske lav ut... får se hva det blir... Hvilken tv. vogn liker du ?
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 28. august 2007 #12 Skrevet 28. august 2007 Har sett på en spansk en fra Jane. men den er temmelig stor og tung. Eller fra Chicco eller Peg Perego. Men det er store klumpete greier alt samme. Kan ikke ha side ved side, for det er for trangt i gatene akkurat her hvor jeg bor. Sist gang bare valgte jeg en uten å tenke for mye på det, og har ikke vært så veldig fornøyd... så neste gang vil jeg være dobbelt sikker. Vi får se..
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 28. august 2007 Ja denne gangen vil jeg være sikker jeg også. på simoen må vi jo ta ut hjulene for å få plass i bilen, og jeg klarer ikke å bare den selv, så er avhengig av hjelp.. og det er jo bare tull, og utsette seg for så mye styr.. unødvendig.. Ja dere er i spania dere... heldiggris.. hvis det er trange gater så må du finne noe som er mindre ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå