Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei noen :)

Vi har prøvd rundt ett års tid nå, og jeg tenker bestille en legetime for nærmere utredning.

Lurer på alt jeg...

Hva skjer hos legen? Hva skjer etterpå? Osv, osv

Noen som har efaring med dette?

På forhånd takk for eventuelle svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Poppa :)

Jeg startet utredning iapril. Bestilte meg time hos fastlegen. Fikk henvisning til gynekolog og tok en del hormon-blodprøver som jeg skulle ta med reultatet til gyn.

Hadde time hos gyn i slutten av mai. Fikk da henvisning slik at mannen skulle teste svømmerene sine først. Tok innvendig UL og flere nye blodprøver da. Mannen sine små tapre soldater var helt fine.

Ny time hos gyn i slutten av juni. Fikk da resept på pergotimg og hun henviste meg til laparaskopi (kikkehullsoperasjon for å se om egglederene var åpne osv).

Pga uregelmessig mens fikk jeg ikke startet med pergo før i august. Samtidig var jeg inne til lap nå forrige torsdag. Alt normalt der og legen sa jeg var midt i eggløsning, så det var bare å kjøre på :) Så da får vi se i slutten på neste uke, hva resultatet blir :) Hehe...

Lykke til på utredning! Håper du får hjelp! Bare vær forberedt på at ting tar tid i det offentlige helsevesenet!

Skrevet

Hei poppa:)

Vi har også prøvd lenge.Mange nedturer.....

Var hos gynekolog i går jeg og alt så bra ut:) Men tok ikke noen hormonprøver jeg da. Har så veldig ustabil syklus,så er vanskelig å treffe eggløsningen.Men har bestilt meg slike eggløsnings-tester nå,håper de dukker opp i postkassa idag.

Jeg har to barn fra før,så vet at jeg kan bli gravid.Men har jeg ikke blitt gravid i løpet av året,så skal legen hjelpe meg:)

Skrevet

Tusen takk for svar!

Greit å vite litt om hva som skjer. Ringer og bestiller time jeg nå.

Skal bli godt å komme igang med den prosessen og få en avklaring på om ting er som det skal eller ikke. Å ha noe å forholde seg til. Selv om ting tar tid..

Lykke til! Håper dere får positivt resultat! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...