Klar for en liten en =) Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 ikke misforstå meg, jeg er kjempe glad på alle sine vegne som blir gravide, men jeg er så lei av negative tester. har begynt min 10pp nå.. vil så sinnskykt hardt bli gravid. Har så lyst på barn! Holder på å bli sprø her! huff-- Beklager. måtte få ut litt aggresjon!!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Offda,jeg kan godt forstå at du begynner å bli lei...Men opp med hodet jente,du må bare jobbe ekstra hardt for denne lille spiren,den sitter snart skal du se.-)) Ønsker deg masse lykke til jaffal:-))
Klar for en liten en =) Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 Tusen takk!! Håper jo selvfølgelig at det lykkes for oss alle her snart!!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Det SKAL ordne seg for alle:-)) Vi får bare øve og øve-vi blir bedre og bedre dag for dag:-))
Klar for en liten en =) Skrevet 28. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2007 skulle ønske jeg var like positiv! hehe.. Er såå klar for dette nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå