Gå til innhold

Amme bh i e-f cup!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får tak i så store amme bher? De fleste steder har ikke større enn D-cup.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Lindex har de både DD og F!=) Var selv der og handlet for noen dager siden!=) Bra jeg ikke er alene om å ha "Dolly Parton"-pupper i disse tider!;o)

Skrevet

har de det der??:D GJETT hvem som skal til Lindex!!:D

Skrevet

Flotters tips!!! Har gruva meg til å presse damene inn i en liten d-cup!! Førstemann til Lindex, damer:-)

Skrevet

Jeg har bestilt meg 3 amme bh - er på Bravissimo.com

Skrevet

Kjempe flott :-) Har lenge igjen enda er bare i uke 6 men har allerede vokst 1 str til d-cup. Forrige gang brukte jeg f-cup og regner med at jeg må ha det nå også .

Skrevet

Hei du!

Hvilken valgte du? Har du fått den alledere?

Lurer på om de er ålreite. Jeg er nødt om å bestille der også,

men er usikker på hvilken jeg skal ha :o)

Skrevet

De har kun 2 amme bh`er der, som jeg så iallefall..... De andre var bare vanlige soft cup bh`er.

Så jeg bestillte de 2 de hadde, og den ene hadde de i både svart og hvit, så da bestilte jeg en av hver.

Får de om 5 - 6 dager, skal legge inn ett innlegg her om jeg er fornøyd eller ikke :-)

Skrevet

Jeg har bestillt fra

http://www.figleaves.com/

De er har litt større utvalg det tar ca en uke leveing

Jeg prøvde denne !

http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product_id=ANT-5035&mci=&size=&colour=ℑ=pm_ant-5035

Denne var kjemefin og kan anbefales... jeg har store tunge uffa meg... ja det er sånn de ble etter 2 unger....

Jeg har tidliger også prøvd å bytte hos de og det fungere, de er gode på service.

men husk det kan lønne seg å bestille en og en pga toll men jeg har opplevd begge deler at jeg ikke må betale toll og at jeg må betale toll

Skrevet

et merke som heter ANITA kjempe gode..

eg har 2 stk av de..

kjøpt på storken, og Baby Comfort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...