SuperGlad Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Sitter å ser på snuppa(16 mnd) som sitter å koser seg i stolen sin å spiser middag. Hun har aldri vist noe interesse for å spise alene, men nå har vi funnet ut at det er på tide at jenta lærer seg det. Så hvis jeg bare overser henne totalt så spiser hun selv, å koser seg faktisk... MEN, søler hun biiiittelitt på fingern eller på platen på stolen så MÅ jeg vaske det bort. Hun strekker hånden som er en flekk på mot meg å sutrer. Får hun mat i fanget sitter hun å ser på det å peker å strekker seg etter en våtserviett for å vaske det opp. Spise hun grøt å får litt rundt munnen eller på nesa er det det samme.... hvor i all verden har hun lært å være fisefin????? Ikke av meg og sambo i hvertfall!
Gjest Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 He he, min eldste er litt sånn også. Ikke så ekstremt, men han er fin når han forlanger papir å tørke seg med... ;-)
Helnøtt med spire:) Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Eldste jenta vår er helt ekstrem av seg! Fisefin med STORE bokstaver hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Sånn har Lille alltid vært også. HATER søl på fingre og i ansiktet. Og snørr er iallefall verdens undergang. Hun har kunnet blåse nese siden hun var litt over året. Det er jo helt sært. Mange 3åringer som ikke aner hvordan man snyter seg jo. Om hun er forkjølet må hun bestandig ha papir eller lommetørkle i lomma så hun får snyte seg når hun selv vil. Akkurat det med snørr er jeg glad for, fordi jeg synes det er sååå ekkelt med unger som har grønn snørr i hele ansiktet og ikke ber om å få tørket seg. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå