somm@r Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Sist jeg handlet, kjøpte jeg 3 par vintersko på Obs ,plus 5 par andre sko. Hun i kassa blei litt forvirra og spurde hvor mange vintersko jeg hadde. Tre sa jeg. Når jeg kom hjem så jeg at det kun var betalt for to par vintersko. I dag tok jeg med meg kvitteringen og sa i informasjonen hva som var skjedd og sa at jeg ville betale for det tredje paret også. Hun i informasjonen ble så overrasket av at jeg gjorde det og gav meg en bukett med ti røde roser. Jeg ble selvfølgelig glad, men samtidig overrasket. dette er vel noe alle hadde gjort?
Helnøtt med spire:) Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 En del hadde nok, men vil tro at meste parten ikke hadde gjort det nei. Selv hadde jeg gjrt det ja! Men, dersom det gjaldt 10 kr, hadde jeg ikke gjort da, da jeg må reise ett stykke for å komme dit.
It's all about me Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Oj, så flink du var da. Klapp på skulderen. Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde ikke dratt tilbake.
somm@r Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 Jeg ville ikke tenke på at de ikke var betalt hver gang jeg tok dem på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå