drømme_mamma er gravid Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 ingen barn fra før, vanlig slank, har litt mage. kjenner ikke noe liv, vet heller ikke hvordan det skal kjennes...var på privat ul for 2 uker siden, forstret så til å ha det fint..
Suss@ med 3 gutter Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Ja det er helt normalt.. det er vanloig og kjenne liv mellom uke 14 og 24 en gang,, for første gang!! jeg kjente det ikke før i slutten av uke 20:) så du trenger ikke bekymre deg,,
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Ja det er helt normalt:) Jeg kjente ikke noe før uke 18 og da kjente jeg det først en gang også tok det ca 5 dager og da var jeg på UL og etter det har jeg kjent det hver dag:) Men faktisk mange som ikke kjenner det før uke 23 også. Det er veldig individuelt, kan komme ann på kroppsfasong og om livmoren ligger foran også. Men ikke vær redd, det kommer nok snart hehe. Første gang jeg kjente det viste jeg ikke helt hva det er, kan minne om bobling, sommerfulgler eller noen sier leamus i magen;)
nungo Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Helt normalt. Jeg er 2. gangs og kjente ikke liv før i uke 17, så ingen grunn til bekymring.
Line_78 Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Helt normalt :-) Er nr to for meg, og jeg var ca 16 uker på vei da jeg kjente liv første gang med denne. (Tror jeg var lenger på vei med førstemann før jeg kjente liv)
Minnie Mom Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Jeg kjente ikke liv før uke 20 med førstemann.. Det kommer!! )
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 normalt ja, kjennte ingenting før i uke 18 jeg, noen kjenner senere og noen tidligere=)
Kvitrebekk Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Jeg var hos jordmor i går og fikk beskjed om at det var helt vanlig å ikke kjenne liv før uke 23 når man er førstegangsfødene. Så jeg slapper helt av med det :-) Var på ultralyd i går og gullet koste seg der inne den :-) Morsomt å se at den strakk på armer og bein :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå