Gå til innhold

Testa positivt i dag...


snart tobarns

Anbefalte innlegg

Følte på meg at jeg var gravid. Vi er så heldige. Klaffa på første forsøk denne gangen også. Takker Gud for det, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :o)

 

Klaffa på første forsøk for oss også denne gangen (men vi brukte heller ikke så lang tid med våre to jenter)...

 

Når er termin da? Min er 7. mai - jeg må bare ta en ekstra test for å tro helt på det. Men to dager over tiden og en test for to dager siden som viste en svak strek skulle vel være nok får'n tro?

 

Nok en gang - Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei,kan jeg spørr deg når du hadde din siste mens ? går litt i surr her kor langt jeg egentli er på vei...hadde min siste 30 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet positivt på lørdag..Etter flere år med prøving gikk det på første ICSI!!!!.Tror termin blir ca.3.mai...Hurra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Jeg testet svaakt positivt for noen dager siden, og nå, tre dager før mensen, er den knall positiv!!!!Jeg har termin 13. mai visstnok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

YIPPIIIIIII......... Da fikk vi positiv test i dag vi også. Det føles så deilig å tenke på at det er en liten spire i magen min. Gleder meg masse til de neste 36 ukene....

 

Gikk på første førsøk denne gangen også, vi venter baby nr 2. Har mens termin den 11. mai.

 

Lykke til videre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Det er perfekt å få baby i mai tror jeg. Sist fikk vi i januar. Snøen lavet ned og jeg måtte måke meg vei både inn og ut med vogna. Gikk ikke på første gang for oss. Måtte "streve" i tre månder, men i dag fikk vi lønn for strevet ;-) En positiv test ;-)). Har mens-termin 10. mai.

Lykke til allesammen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:-)

 

Testa positivt i dag ( 2. gang på 2 dager;-)),Mai må være er en herlig mnd å få en baby...ut og trille og hele sommeren foran oss;-)

4./5. mai er terminen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nydelig tid å få baby på. Fikk førstemann i april og den var nydelig. Fint vær og godt å slippe å kle på den lille så masse klær. Vi er veldig heldige alle sammen. Haper alt går bra for oss alle :-)

 

(Jeg har mens termin 11.mai)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...