Gå til innhold

Rier!!


frkcath

Anbefalte innlegg

Begynte å få rier på formiddagen i går, og de fortsatte ut kvelden. Ringte føden, men de mente riene ikke var kraftige nok enda. Kl.fire i natt dro vi til føden for å sjekke. Hadde begynt å få åpning, men den var ikke stor nok, og det var heller ikke riene. Reiste så hjem igjen for å slappe av. Så kjedelig….har nesten ikke sovet noe, da riene fortsatt kommer med ca.5 min mellomrom. Uff, når skal det skje noe da???? Noen som har erfaring med dette?? Nå vil jeg ha fortgang i sakene! Kan ikke forestille meg at dette skal gå over lang tid! Er så trøtt og sliten….-og selvfølgelig litt spent også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nå ikke noe erfaring selv, men var med min søster når hun fikk første mann..,

Og hun hadde det lignende til deg! Så på andre dagen da tok jordmoren vannet på henne på sykehuset, for å få noe fort gang på sakene som hun sa.

Hvis ikke hun hadde gjort det så hadde nok ikke min søster hatt krefter igjen til å presse..

 

Tre timer etter at hun tok vannet så ble jeg tante:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som brukte en hel helg på dette første gangen.. Temmelig tynnslitt tålmod da, ja..

 

Har nu selv 12 dager til termin, og går snart på veggene! Håper han kommer snart, begynner å tenke at alle andre får fine, små bebyer, og jeg får ikke noe liksom.. haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg hadde det sånn da jeg var gravid sist. Begynte å få rier på lørdagen, og natt til søndag var de så sterke at jeg ikke klarte å få sovet eller hvilt. Gikk hele søndagen med ganske tette rier, det var vondt og slitsomt, men akkurat ikke nok til at de ba meg komme på sykehuset. De sa at det var best for meg å være hjemme så lenge som mulig. Gikk til klokken 22 på søndagen, og da vi kom på sykehuset hadde jeg 4 cm åpning. Vannet hadde ikke gått, så jeg tok badekar en stund. Deretter tok jordmor vannet, og klokken 02.28 natt til mandag kom mitt lille vidunder til verden!

 

Jeg føler med deg, det er veldig frustrerende og slitsomt å gå så lenge med åpningsfasen. Trøsten er at det da ofte går ganske kjapt med resten...

 

Ønsker deg masse lykke til!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...