phantomet Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Så falt den siste dråpen i begeret for min del idag. Jeg har i min glemskhet, slitenhet og stress prestert å miste lommeboken min. Det var ikke mye penger i den, men like fullt irriterende. Mest sannsynlig har jeg latt den ligge i bilen etter turen etter mini-akvariet igår kveld. Men da jeg bar inn den sovende Måka glemte jeg å låse bilen...borte borte.... Mens jeg endevender huset (for sikkerhetsskyld og sjekker alle kriker og kroker i bilen kommer svigermor for nte gang... Og hun skvaldrer ivei. Jeg sier ingenting til henne om lommeboken, for da vet jeg hun kommer løpende 14 ganger til idag... Så ringte jeg phantom-mannen på jobb. Han svarte ikke. Så sendte jeg sms og ba ham ringe meg. Etter en stund svarte han at han ville ringe snart, men den gang ei... Da han endelig ringte var han alt annet enn det jeg ønsket av ham, så jeg ble skuffet. Da han atpåtil presterte å bli sur, mannen som gjør "surre-ting" rett som det er.. Så som den modne veloverveide damen jeg er...la jeg på. Så har jeg sperret kortet som var i lommeboken, før det brast..... Har sendt sms til phantom-mannen om at jeg er skuffet, at moren hans driver meg til vanvidd, og han kan ordne alt det jeg skulle gjøre, for jeg orker ikke mer.. Nå skal jeg spise is...
dritgrei hei hei! Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 takk gode makter for at du spiser is!!! Det er drit å miste lommeboka! Dritgreigutten sier hver gang min er borte "tror du ikke den ligger bak sofaen som den pleier :-) Du er flink osm sier i fra at nok er nok!
phantomet Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Desverre Dritgrei er alt glemt kort tid etterpå... Men det gir meg jo anledning til å spise endel IS....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå