Gå til innhold

Kvalme nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om dette er normalt? Jeg er 13+5 og har ikke vært kvalm noen gang helt til nå for 4 dager siden, vært kvalm og kastet opp siden! skulle ikke det isåfall ha skjedd for mange uker siden å nå begynnt å gå over? Noen som har liknende opplevelser eller vet om det er normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror alt er normalt,jeg. Har selv vært kvalm fra uke 6,og om 2 dager skal jeg over til 3.trimester,fortsatt kvalm. Spydde konstant og var ikke menneske de første 15-16 ukene,etter det roa det seg noe,men er kvalm stortsett hver dag enda,dog ikke så jævlig om i starten(men enda såpass at jeg ikke kan jobbe eller gjøre noen store sprell)

Skrevet

Jeg var selv kvalm ( ingen brekkninger) frem til uke 10 så i uke 13-14 kom det tillbake for fullt!! Kastet opp masse. Akupuntøren min sa at noen uhelldige få reagerer ekstra på de hormonene som kommer rundt denne tiden. Nå er jeg i uke 19 og begynner å føle meg mye bedre : ) Hvis du ikke blir bedre og du ikke får i deg vann eller næring ville dratt til legen, det gjorde jeg for å være på den sikkre siden.

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk dere, bra å høre at det ikke er noe spesielt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...