Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Noen som har blitt spådd da? *lurer*
ls83 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 ja, jeg leste noe om det i stad på et annet forum... tenkte kanskje det var nien her som har blitt spådd.. forstod det var noen her inne som hadde spådd de...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 noen som har noen bra å anbefale?
ls83 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2007 jeg så at det var ei som hadde blitt spådd av cec 26.. men veit ikke hvor jeg finner henne...
~Mita~ Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 jeg ble spådd av krin på Spå/horoskop forumet her )
M&MH Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Mamma ble spådd av ei venninne med tarotkort at datteren min skulle komme mellom 14-17 august (min termin var 25 august) 17 august kom hun gitt!!:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå