Gå til innhold

Huff. Bestevenninnen min ble enke i dag......... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så forferdelig lei meg på hennes vegne. Mannen hennes døde i en trafikkulykke i dag, og de hadde 2 små barn sammen.

Livet er så urettferdig :( Huff.

Sorry at jeg legger dette ut her, men må få ut litt jeg også..... Ikke får jeg dratt og vært der sammen med henne heller, da hun bor litt for langt unna. Men reiser nok til helga! Huff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondolerer!

Uff, så forferdelig trist når sånt skjer så unge mennesker..Urettferdig!!

Du får dra til henne til helgen og være med henne da, nå er det uansett sikkert så mange som kommer innom henne hele tiden..

Skrevet

Kondolerer så masse!

Verden er så urettferdig! *sukk* Uff, fikk en klup i halsen når jeg leste det. Kan jeg spørre hvor det skjedde?

Skrevet

Takk, takk. Kan ikke forestille meg hvor vondt hun har det nå. Fikk bare snakket så vidt med henne på tlf. og skjønner godt hun ikke orket noe. Hun selv hadde bare fått beskjed noen minutter før hun sendte sms'en til meg......

Helnøtt: Det skjedde ikke langt fra Hamar......

Skrevet

Uff, det må jo virkelig være noe av det verste som kan skje. Så ufattelig trist. Nei vet ikke helt hva jeg skal si, uff.. Ingen fortjener og opplevenoe slikt:(

Skrevet

Nei. Han var jo en venn av meg også, men jeg ble jo kjent med han gjennom min venninne.......

Og det verste er at de har 10 års bryllupsdag om 2 dager......... Dobbelsukk! :(

Skrevet

Huff så tragisk...

Klemmer til deg som også har mistet en venn

Skrevet

Å nei, å nei, så trist!! Helt forferdelig, jeg orker ikke en gang prøve å sette meg inn i hennes situasjon da jeg vet hvor vondt det gjør. Får helt gåsehud her :(

Livet er så urettferdig noen ganger, og de stakars små barna også da.

Nei, kondolerer så masse :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...