Gå til innhold

Cdon.com... noen med erfaring derfra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte en cd for 1 uke siden... leveringstid er 5-7 dager..

Og den står fortsatt som ikke sendt....

Åååå... irriterende!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har brukt å levere mine bestillinger når de skal, og har i det hele tatt bare gode erfaringer med dem. Men er den forsinka sender du selvsagt sur mail og håper på avslag. =)

Skrevet

Da er nok ikke varen på laer. Jeg betilte også noe der som de ikke hadde på lager og da tok det litt over en uke.

Skrevet

Har sendt mail... hehe

Skrevet

Rart de ikke gir noe info om det da :o)

Skrevet

Har meldt meg ut av denne drittbutikken! Fikk aldri de filmene jeg hadde bestilt så bestilte de hos enjoy og til en mye rimelige pris tatt i betrakning at man må handle for 200 kroner innen 6 måneder!

Skrevet

De har alltid vært kjappe med å sende når jeg har bestilt, men de sender selvsagt ikke til meg her jeg bor..men har fått det sendt til mamma. Billig er det også, MEN: De tar ikke kredittkort herifra,og det irriterer noe så grenseløst. Ville betale selv,men ha det sendt til mamma, og la det ligge der til vi kommer på besøk.

Hun fikk faktura...og måtte betale det. Det var ikke noe artig.

Men de har alltid vært kjappe med å sende.

Skrevet

Gått rimelig kjapt her og.. Kjøpte meg nettopp sesong 2 av Greys der.. gjett om jeg skal se 19 timer med det i helga da!=D

Skrevet

har bestilt derfra 2-3 ganger tidligere og det har de vært raske med å levere i alle fall.. ene gangen manglet ene filmen, sendte en mail om det, og filmen var i posten 3 dager senere..

Skrevet

Har vært superfornøyd med de jeg !!! Virkelig !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...