Gå til innhold

andre med trassne 1 1/2 åringer...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla her har virkelig å beg å vise vilje... og det er jo veldig bra å ha egen vilje, men merker at det er litt slitsomt innimellom. Slår seg "vrang" på butikken. hyler hvis hun ikke får det som hun vil osv...

Tester virkelig grensene om dagen! Hun er verdens søteste lille frøken, og er ikke trassen hele tiden.men merker at det er blitt MYE mer i det siste!

Vil vel egentlig ikke frem til noe med dette innlegget. Er bare litt "godt" å høre om andre i samme situasjon!:)

 

*klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rekker opp handa her!!

 

Tester masse her om dagen, og lurer med leppa om hun ikke får det som hun vil. Legger seg ned på gulvet og skriker til tider.

 

Men selvfølgelig er hun verdens søteste :-)

Skrevet

Jepp. Har en gutt på 16 mnd. som trasser noe veldig til tider. Legger seg ned på bakken/gulvet og sparker og slår. Synes det er veldig komisk, men er slitsomt når vi er blant folk. Han er så sterk også, så jeg sliter veldig med å holde han/bære han hvis det er ting han vil til, som han nesten ikke kan få gå til.

 

Men, alt i alt er det jo veldig fint å ha et barn med sterk vilje : )

Skrevet

Har en skikkelig trassegutt her :0)

Tester meg mye hverdag.

Han hyler, kaster ting rundt seg og skriker. Blir sprø jeg. Håper det snart går over...

Fårn ikke oppmersomheten eller vilja si så slårns seg bra vrang. trodde det ikke var så kraft i de små jeg, men skal si jeg tok feil..hehe

Skrevet

16 mnd...å sta som et esel, eller er vel heller en bestemt ung frøken som vet hva hun vil! hyler og legger seg ned når hun ikke får det som hun vil hehe litt moro å se den viljen..men slitsomt i flekkene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...