Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutten min sparker jevnt og trutt han også!=) God følelse ikke sant?

Skrevet

Kjempegøy!! =) bedre at han sparker enn å lure på om det er noen inni der..hehe gøy at du også har termin 5 jnuar da

Skrevet

Jepp.. :) Lillemor her er en aktiv dama.. Men hun sparker i perioder.. så er hun rolig en stund, også begynner hun på igjen.. mulig at det er en rytme i det. :) Men kjenner henne flere ganger/perioder for dag. :)

Skrevet

Småen her er meget aktiv:) magen min ser helt rar ut til tider:P

Skrevet

gutten min sparker jevnt og trutt han oxo, deilig følelse altså! har ei jente fra før på 3 1/2 som nå kan kjenne utenpå magen at det er liv inni der så det er gøy :) det sies at når mor er oppe å går/beveger seg,så vugges den lille i søvn og når mor er rolig og flater ut på sofaen blir det liv :) kan stemme meget godt her for han er heeelt rabiat når ikke jeg beveger meg hihi termin rundt den 5. jeg oxo...flytta fra 7.-4.-5 og 6.så pluss minus her :) lykke til jenter!

Skrevet

Jeg er i uke 23 og Odin er jaggu meg livat...For en herlig folelse=)

Skrevet

HER skal jeg signere!!! Jeg har kjent spark hver dag i 4 uker, og er bare 19+3! I tillegg ligger morkaken på forsiden, så jeg lurer på om supermann kommer?! Sambo er overlykkelig og tror at neste Cantona/Maradonna blir født!! Hehehe!!

Skrevet

Synes det var mye liv med tvillinger i magen, men denne lille gutten sparker virkelig fra seg. Som svan 81 over her mener pappaen her også at det er likegreit at sønnen begynner med trening i mors liv. Han ser for seg fotball karriere... hoho.

Er kjempedeilig å kjenne masse liv hver dag.

Skrevet

lille Leah sparker villt hun også:) synes at d er kjempe herlig jeg:) kjenner d utpå magen også å jeg blir like rørt hver gang..hehe

Skrevet

Veldig aktiv liten jente her å. Noen ganger sparker hun flere ganger rett etter hverandre, h-a-r-d-t, så jeg bare må sette meg rett ned. Underlig følelse disse sparkene.. En liten alien inni magen:)

Skrevet

Ailien...!! Huff for en beskrivelse av nurket!!! Fikk gåsehud!!

Skrevet

Ja her er det full fart både natt og dag. Lurer på om h*n sover i det hele tatt :P hehe

Skrevet

Her er det å mye liv, roet seg litt i det siste. Håper bare han ikke blir like aktiv som storebror:o)

Skrevet

Masse liv på frøkna her og. Kaller henne bare dancing queen :-) Full fest der inne når jeg hører på musikk :-) Kan ikke huske at storebror var så livat. Men han har tatt igjen på utsiden, for å si det på den måten :-) Storkoser meg med spakene :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...