Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Nygravid, så må ta meg en tur på apoteket
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 da spør du på apoteket hva de anbefaler å ta jeg tar vitamineral og møllers dobbel samt folat frem til 12 uke...
Sjokoladebananer Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Spiser Møllers Total + Møllers godt for hjertet, jeg. Inneholder nok vitaminer og folat, samt gir litt ekstra omega 3. Også tar jeg litt kalsium innimellom.
Adriansmor med tulla Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 tar multivitamin for gravide... kjempe bra har alt du trenger ...annbefalte det på apoteket og det heter gravid=) og omega 3 kapsler
jente08&jente2010<3 Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 har spist vitaminbjørner jeg:) men skal visst begynne å ta omega3 nå:)hehe
Mazza** Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Tar multivitaminer , omega 3 , folat og jern...
Bea har snart 4 barn? Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Tar bare jern med c vitamin og omega3 eg.... deet er den jm er opptatt av. tok mer før i svangerskapet.
line_n & sara Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 jeg tar multivitaminer, b vit komplex (bla for å få folat) jern (pga jernmangel) omega 3 (høykonsentrert) og kalk kalk og omega 3 tar jeg primært for at babyen ikke skal tære på mine lagre! beina mine trenger kalk, og hjernen min fettsyrer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå