Gå til innhold

Hva slags vitaminer tar dere?


Veronica ♡ lille Emilie+spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nygravid, så må ta meg en tur på apoteket :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da spør du på apoteket hva de anbefaler å ta

 

jeg tar vitamineral og møllers dobbel samt folat frem til 12 uke...

Skrevet

Spiser Møllers Total + Møllers godt for hjertet, jeg. Inneholder nok vitaminer og folat, samt gir litt ekstra omega 3. Også tar jeg litt kalsium innimellom.

Skrevet

tar multivitamin for gravide... kjempe bra har alt du trenger ...annbefalte det på apoteket og det heter gravid=) og omega 3 kapsler

Skrevet

har spist vitaminbjørner jeg:) men skal visst begynne å ta omega3 nå:)hehe

Skrevet

Tar multivitaminer , omega 3 , folat og jern...

Skrevet

Tar bare jern med c vitamin og omega3 eg.... deet er den jm er opptatt av. tok mer før i svangerskapet.

Skrevet

Vitaminbjørner er supert

 

:P

Skrevet

jeg tar multivitaminer, b vit komplex (bla for å få folat) jern (pga jernmangel) omega 3 (høykonsentrert) og kalk

 

kalk og omega 3 tar jeg primært for at babyen ikke skal tære på mine lagre! beina mine trenger kalk, og hjernen min fettsyrer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...