Gå til innhold

Palmesus med lillebror i magen

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Jeg er så glad for at alt står bra til med den lille i magen din. Jeg tenkte på deg i går kveld. En venninne av meg opplevde noe forferdelig for et par måneder siden og jeg tenker på henne hver dag. Jeg er glad for at det ikke gjentok seg med deg.

:)

Lykke til videre!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk for det :)

"faren" er vel over, men har vært hos jordmor i dag, og det var på nippet at hun sendte meg inn igjen. Han hadde altfor høy puls, og han har ikke vært så veldig aktiv enda. Men han har gitt tegn fra seg!

Så hun ba meg ringe føden igjen i kveld om han ikke hadde tatt seg opp på aktivitetsnivået.

Koselig at du tenker på meg :o)

Skrevet

Første jeg gjorde når jeg logget på var å se etter "livstegn" fra deg idag, Palmesus med lillebror i magen. Pustet lettet ut nå, har tenkt masse på deg. Rart hvordan man engasjerer seg i mennesker som man verken vet hvordan ser ut, hvem er eller noe.. hihi.. lykke masse til videre... håpe det blir en lillebror utenfor magen snart da ;) *klem*

Skrevet

Hvis du blir bekymret igjen dra inn med engang :)

Min rörte seg lite og hadde höy puls. Viste seg at det var i minste laget med fostervann og derfor litt for lite näring.

Lykke til :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Oij Süsse! Hva gjorde de med det da?? I går sa nemlig gynekologen at det var "normal mengde" med fostervann.. at det lå akkurat i nedre grense av hva som var forsvarlig....Kanskje det er derfor???

Skrevet

Det kan väre det, men det er sikkert ikke saa alvorlig som hos meg hvis de lot deg gaa igjen. Jeg maatte nemlig bli og de var temmelig klar paa at födselen ble satt i gang ganske fort.

Det endte opp med keisersnitt paa meg, for pulsen hans ble enda verre da jeg fikk rier.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Men er det derfor han er så rolig da tror du? Det gir jo mening... jeg blir jo ikke så sprek av og ikke spise jeg heller....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Og de lærde strides! For jordmora ringte legen, og ho kom og sjekka hjertelyden hans, og legen mente at den ikke var sååå høy. Han roa seg litt når jeg hadde ligget på siden en stund...

Han hadde til info en snittpuls på 178, og det er jo ALTFOR mye!!!

Skrevet

Min var veldig rolig. Jeg var paa en sjekk ei uke för dette og var bekymret. I ettertid fikk jeg vite at legen skulle ha reagert allerede da...

Du tok UL i gaar da for aa sjekke fostervannet?

Er du langt paa vei?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg var på ul fordi han ikke hadde rørt seg hele dagen. Og da sjekket han alt av vitale funksjoner, og fostervann....

Jeg har termin om 13 dager, så jeg er et stykke på vei ja ;o) Hehe

Skrevet

Ok :) Da blir det snart!

Gjör som hun jordmora sa, ta kontakt med de igjen i kveld. Og hvis du er usikker i det hele tatt, ta en UL igjen. Du bestemmer, maa du bare si - hehe

Jeg ble skikkelig skremt av det jeg opplevde, som du kanskje skjönner :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det blir snart okke som ja :o)

Ja, jeg får bare ringe uansett om han ikke plutselig finner det for godt og bli skikkelig aktiv...

Ultralyden hjelper jo ikke, alt var normalt der... bortsett fra at han ikke rørte på seg...

Men det gir jo mening! for lite fostervann-for lite næring-for lite aktivitet....

Jeg klarer jo og legge sammen to og to jeg og... For noen teite leger!

Skrevet

To forskjellige leger skremte meg skikkelig, for de mente at det kunne ha värt for lite fostervann en stund og sa han var saa liten, rundt 2500 g.

Jeg var livredd rett og slett og barnelegen stod parat paa operasjonsstua. Men ut kom gutten som var 3000 g og alt var bare bra :)

Lykke til i alle fall!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Lillebror her ble målt til 3600 i går, ,så han er mer enn stor nok: Og når det er så kort tid igjen, så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke bare kan sette meg igang, så slipper jeg og gå så bekymra!!! hoff....

Takk uansett :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...