lille My-77 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Bare en liten oppmuntring til alle... Synes det er utrolig mange reflekterte, kloke og hyggelige damer her inne:) Har fått svar på mange ting både gjennom egne spørsmål og gjennom å lese andres... Er veldig glad for å ha oppdaget BIM og ønsker dere alle en fortsatt fin dag:)
Gjest Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Det var koselig! Synes selv jeg helt fra starten har fått utrolig masse god støtte her inne, og at det er deilig å ha noen å "skravle med" om alt og ingenting. Godt å være flere i samme båt! Klem!
*~2barnsmamma~* Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Takk for oppmuntringen!=) Jeg er helt enig med deg, og synes det er godt å ha BIM jeg også!=) Massevis av koselige jenter her!=) *klemmer til alle*
jente08&jente2010<3 Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 så koselig:) helt enig med deg altså
Sjokoladebananer Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Helt enig! Får masse gode tips og råd om utstyr og graviditet++. Det gjør iaf. at jeg slapper litt mer av og føler at jeg har kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå